ad

Met onder meer: Frank Grillo, Bruce Willis en Johnathon Schaech

Releasedatum: 31 augustus 2018

Over Reprisal

"A life for a life."

Bankdirecteur Jacob Trasker wordt gekweld door een gewelddadige overval die het leven eiste van een collega. Hij werkt nu samen met zijn buurman en voormalig agent James om de dader te pakken. De crimineel Gabriel is hen echter een stapje voor. Hij ontvoert Jacobs vrouw en dochter.

imageimage

Q Jones

Ben stiekem best benieuwd naar deze film

avatar van schumacher

schumacher

Als je de poster ziet dan denk je, hm , dit kan wel leuk zijn maar helaas...........

Low budget film en zoals je kon verwachten rammelt het verhaal enorm en is alles simplistisch en daardoor ook onrealistisch.

Het acteren was ook niet bepaald goed te noemen, zeg maar heel slecht.

Bruce Willis speelt ook zoals te verwachten een maar zeer kleine rol in de film, wat blabla verkopen tegen zijn goesting en dat is het.

Conclusie; laat deze film links liggen, tijdverspilling, low budget film, verhaal simplistisch en slecht maar echt zeer slecht uitgevoerd, noppes geloofwaardigheid, rampzalig geacteerd en Bruce Willis zou beter met pensioen gaan inplaats van in zo'n nonsens film mee te spelen maarja, geld e.

avatar van Brabants

Brabants

Wederom een heerlijke overbodige actie/thriller met B-film specialist Bruce Willis in een bijrolletje. Sommige van deze films kunnen best het kijken waard zijn, echter is dat hier zeker niet het geval. Gauw vergeten.

Q Jones

Speelt Frank Grillo ook niet goed meestal red hij wel een film

• 20917 berichten

Best wel redelijk en niet zo slecht als hier wordt beweerd.

avatar van boemboem27

boemboem27

Eigenlijk een verhaaltje wat nergens op slaat.

Ongeloofwaardig heel klein nietszeggend rolletje van Bruce Willes.

Van bankmedewerker naar schietgrage good guy.

Voor Frank Grillo

Lekker laten liggen dit filmpje of je moet wel een hele grote fan zijn van Willes en Frank Grillo.

avatar van coumi

coumi

Zo een film die je al vergeten bent voordat hij afgelopen is. Alleen Jacob's mooie vrouw is het aanzien waard, voor de rest dertien in een dozijn. En dat doel ik op de obligate actiescènes(niet meer dan wat schietwerk op pief paf poef niveau) en op het verhaaltje welk vooral tevergeefs verzonnen lijkt om de tijd tussen de actie wat op te vullen. Schaech, normaal altijd de mooiste jongen van de klas, speelt hier een vuige boef, misschien nog wel het meest opvallende aan deze mislukking. En Brucie(hij heeft in het begin zowaar een emotionele scène en haalt warempel zijn gezicht voor even uit de plooi!) lijkt na een blijkbaar éénmalige uitzondering(Death Wish) weer terug op het niveau van de laatste jaren.....deelname aan de meest onbenullige actiefilm van het jaar. De award daarvoor hebben ze in ieder geval al binnen, of het zou zo moeten zijn dat Willis het klaarspeelt nog een film te draaien te jaar(en dat zal hopelijk niet Reprisal 2 worden) .

avatar van filmkul

filmkul

Gemiddelde thriller. Het verhaal is niet al te best en kent wat plotgaatjes. De uitwerking valt op zich best mee, hoewel de film wel een aantal saaie momenten kent. De opbouw is redelijk. De actie is matig en de film kent wat licht spannende momenten maar echt op het puntje van je stoel kom je niet echt terecht. Het einde is nog het meest spannend. Verder ziet de film er verzorgt uit en is het acteerwerk vrij doorsnee. 2.0/2.5

avatar van hannes64

hannes64

filmkul schreef:

Nou, je haalt me de woorden van `t toetsenbord.

Een leuk comment, en waar.

Had meer in gezeten voor een doorsnee actie/thriller, en Willis schnabbelt in bijna elke film bij.

Tsja, met zo`n groot succes als Die Hard.

avatar van Pastaman

Pastaman

Wat is nog slechter dan slecht ?

avatar van XanderJ

XanderJ

Q Jones

Helemaal niet zo slecht als hier gezegd wordt. Van te voren weet je dar dit een B film is. Als je met die insteek kijkt vind ik het echt een super goede film.

Als je er blanco instapt dan blijft een lekker filmpje over wat snel wegkijkt en wat je ook zo weer vergeten bent. Wat maakt deze film dan zo het kijken waard? Het spel van Grillo. Die man draagt de film en maakt hem zeker het kijken waard.

Het verhaal is simpel maar de actie is goed in beeld gebracht. Bruce Willis speelt een kleine maar doch leuke bijrol.

Al met al een prima filmpje die naar een hoger niveau word getild door Grillo

avatar van xxERWINxx

xxERWINxx

Vrij matige actiefilm, ik had er wel meer van verwacht.

Beetje een standaard verhaal over een bankoverval en dat een getuige (de hoofdpersoon) achter de daders aangaan en waarbij ook nog eens zijn eigen vrouw en dochter word ontvoerd.

Dit zien we vaak, maar in deze film zit vrij weinig actie, heb wel een paar goede scenes gezien zoals de achtervolging met de motor en het einde ging ook nog wel.

Bruce Willis leek wel of hij er geen zin in had, de hoofdpersoon vond ik ook een beetje saai overkomen.

Dan vond ik "Brothers for life' iets beter.

Deze film zal ik snel weer vergeten.

avatar van cor1946

cor1946

Wat een flut film. Het verhaal sloeg nergens op en opa Bruce was helemaal slecht. En Grillo moet ze eigen scheren ,wat een matige acteur.

avatar van Banjo

Banjo

Op zich wel vermakelijk maar ook weer standaard en eigenlijk compleet overbodig.

Hadden ze het verhaal nog wat meer inhoud en diepgang gegeven dan was het best oke geweest.

zelfs Bruce Willis kan deze film niet echt redden...

Ik schommel tussen een 3 en een 2 1/2...

avatar van broncode

broncode

Een middelmatige film, met een paar goeie shootouts. Bruce Willis is te oud geworden om dit soort rollen nog te spelen, en Frank Grillo moet knokken, en niet acteren.

avatar van Phantasm

Phantasm

Aardige aktie/thriller die lekker wegkijkt.

avatar van Harmonica Man

Harmonica Man

Op RTL7 kwam deze voorbij. Ik kijk hem dan een dag later kijk ivm 3x 8 minuten reclame. Het verhaal bevatte wel de nodige plotholes maar als tussendoortje en wetende dat het een B-film was heb ik me er redelijk mee vermaakt. Bruce Willis viel me nog mee en Frank Grillo speelde de gepijnigde bankdirecteur ook naar behoren. Het eind was wel weer typisch Amerikaans maar dat stoorde me niet.

avatar van bounze

bounze

Eerder een C film. Een hoop onzin bij elkaar meer is het niet. Geen goede acteurs, verhaal was erg matig. Er zijn teveel zaken die niet kloppen. Laat deze maar links liggen. Je mist er niets aan.

avatar van Kooiker

Kooiker

Het enige mooie aan de film is Olivia Culpo, een voormalige miss universe. Het verhaal is niks, acteren is Amerkaans overacting en natuurlijk herhaaldelijk I love you. En dan die gekwelde blikken. En aan het eind een lachwekkende schietpartij, waarbij de helden ondanks mitailleurvuur ongedeerd blijven. Hoe slecht kun je een film maken.

avatar van knuppel ihhh

knuppel ihhh

Dit is echt een slechte film. Het enige plezierige naar te kijken waren de actrices. Dat leken me allemaal modellen....

avatar van Onceuponanytime

Onceuponanytime

Mijn hoop op een goeie actiefilm viel meteen in het water. Het acteerwerk alsook de actie is ronduit zwak. Ja hoor,... ook Bruce Willis doet hierbij zijn duit in het zakje. Halfweg de film gestopt met kijken, gelukkig smaakte wel mijn pakje chips tussendoor