ad

Geregisseerd door: John Suits

Met onder meer: Cody Kearsley en Bruce Willis

Releasedatum: 17 december 2020

Over Breach

"Deep in space they are not alone."

Noah Rook is een monteur die op het punt staat om vader te worden. Hij bevindt zich aan boord van een ruimteschip dat op weg is naar New Earth. De problemen beginnen als de bemanning te maken krijgt met een gevaarlijke vorm van buitenaardse terreur. Met de hulp van Clay Young, een oudere monteur aan boord, moet Noah het ruimteschip beschermen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Vanaf 25 februari 2021 in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

EDIT: bioscooprelease is vervallen

Master Blaster

Di is wel weer slecht

avatar van janvanham

janvanham

Verf zien opdrogen is nog leuker als dit vehikel uitkijken.

mcdaktari

Wat is dat toch met Bruce Willis? Vroeger wist je bijna zeker dat de film goed was als hij erin speelde, en nu kun je er wel vanuit gaan dat het niet iets is om over naar huis te schrijven, als je zijn naam ziet staan. Toch wel jammer want vroeger heb ik toch vaak genoten van zijn films. Vergane glorie zullen we maar zeggen.

avatar van hannes64

hannes64

Heb em gezien, en wat heb ik een spijt.

De slechtste film waarin Willis speelt, dat is 1 ding wat zeker is.

Hij schnabbelt gewoon wat bij om de rekeningen te betalen, en d`r komen nòg 5 B-films aan. Dus, de rekeningen worden wel betaald.

Snap niet waarom hij het script heeft gelezen, want deze zuigt aan alle kanten. Was ie dronken en zei 'Is goed, ik doe de film wel'? Was `t een weddenschap? Werd ie bedreigd???

Moest de film toch zien, maar ik schaam mij rot.

Nu maar hopen dat 'McClane' (De 5de Die Hard) een topper voor em word, en anders 'Out of Death'....dat lijkt mij wel iets (Lijkt met een grote L)

hannes64 schreef:

Heb em gezien, en wat heb ik een spijt.

De slechtste film waarin Willis speelt, dat is 1 ding wat zeker is.

Moest de film toch zien, maar ik schaam mij rot.

Of Lijkt zonder t

avatar van Q Jones

Q Jones

Hij was even terug met Glass en de Death wish remake. Maar wat een prul maakt hij. Zooooo ontzettend jammer van zijn talent

avatar van schumacher

schumacher

Ik ben wel een beetje fan van den Bruce Willis maar dit is een zoveelste strontfilm waar die in mee doet en dit is al een aantal jaren zo.

Echt een buchtfilm is het en die paar aktie scenes die erin komen maken het niet goed.

Nog geen 5€ waard.

Verspil er uwen tijd niet aan.

avatar van Mr Grey

Mr Grey

WEER een waardeloze film van Bruce Willis. Wat een nepfilm zeg

avatar van killyou007

killyou007

Wat een slechte film zeg... Om te lachen zelfs zo slecht!!! Bruce ooh Bruce wat heb je je zelf aangedaan haha

avatar van killyou007

killyou007

janvanham schreef:

Verf zien opdrogen is nog leuker als dit vehikel uitkijken.

Mee eens

• 20923 berichten

Ik dacht zal wel loslopen maar na 5 min zag ik het al die vader van het meisje de commandant van het spaceship met zonnebril...

avatar van stormfox

stormfox

Jezus wat slecht was dit zeg!

Waarschijnlijk ben ik te verwend met de uitstekende Sci-fi van The Expanse maar

The Breach deed zo veel pijn aan mijn ogen.

avatar van weerwolf79

weerwolf79

kappeuter schreef:

Vanaf 25 februari 2021 in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

Wauw dat ze dit gedrocht durvenuit te brengen in de bios.

weerwolf79 schreef:

Wauw dat ze dit gedrocht durvenuit te brengen in de bios.

Blijkbaar toch niet; de release is alweer komen te vervallen...

avatar van pamela200

pamela200

Ik heb hem niet eens afgezien zo teleurstellend. Dat Willes zich hiervoor leent. Sorry 0,5 point

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

Alweer de zoveelste miskleun van Bruce Willes, die hard op weg is om Steven Seagal in te halen. Van Seagal kijk ik al jaren zijn troep niet meer, maar ben ik mij ook aan Seagal zijn persoonlijkheid gaan ergeren. Maar als dit zo door gaat met Willis dan gaat hij ook in de ban. Zonde van mijn tijd. Breach is slecht.

avatar van PCTERN

PCTERN

Werd weer eens tijd voor een bagger film, dat ie zelfs werd overwogen als bioscoop release ? Nog slechter dan de slechtste Seagal film. Even een loods afhuren en wat 4e hands decors van Battlestar Galactica of iets dergelijks opkopen, B acteurs en 1 bekende naam die zich laat lenen voor deze zooi....

Was weer 4 euro leergeld bij Moviemax.....

avatar van BelScharged

BelScharged

Oke....

Vergeet de kennis die je hebt van alle Alien films, alsmede van Deep Rising en Pandorum.

Zet je schrap voor een geluidsvariatie die vaak irritant werkt, en een geluidskeuze die soms ook de 'spanning' om zeep helpt.

En als laatste... neem een grote slok fantasie om, zeker naarmate de film z'n einde nadert, de missende scènes zelf aan te vullen en te herschikken.

En dan...is de film en zelfs ook bruce willis, best te doen

Dus ik kan wel leven met 1,5 ster.

Tenzij je een die hard sf fan bent die zelfs starship troopers deel 2 en 3 goed vond. Dan is het wel 2 sterren waard.

avatar van andijvie

andijvie

Wat een in en in goedkope bagger. Ik heb het echt geprobeerd, maar deze film is tenenkromment slecht. Alles gaat mis: de regie, het camerawerk, het acteren ... en zelfs het editen.

Probeer dit misbaksel niet .... het is echt zonde van je tijd.

Mijn kijkplezier bij Willis liep al een deuk op toen hij uit Expendables 3 werd gepleurd vanwege zijn inhaligheid.

Jammer, net als Cage 1 van mijn favo acteurs in hun prime.

avatar van feyenoordfan01

feyenoordfan01

leuke film met Bruce in een toch vrij grote rol.

blu ray is prima uitgave

3.0

avatar van Mutsaers78

Mutsaers78

Nee, gewoon nee. Doe het jezelf niet aan: kijk deze film niet. Geen boeiend verhaal, zeer matige cinematografie, amper sfeer...gewoon niet doen; kijk het niet!

avatar van VanRippestein

VanRippestein

De personages zijn stuk voor stuk totaal niet likeable. De montage is echt shit: actiemomenten komen gewoon beroerd uit de verf door een rare knip of gekke timing. Dat de film leentjebuur speelt bij the mist, the thing maakt me niet zoveel uit, maar helaas komt het allemaal erg karig over en wordt het allemaal gewoon niet spannend of innemend.

avatar van Bazzie889

Bazzie889

Zonde van je tijd om hier 1,5 uur naar te besteden.

mcdaktari

Dit is nou niet een film die in de bioscoop thuis hoort, vandaar dat ze er ook maar vanaf zagen. Toen ik de recensies hier las dacht ik dat dit zo ongeveer de slechtste film moest zijn die ooit gemaakt is, maar ik heb toch wel slechtere gezien. Er zitten natuurlijk genoeg scenes in waar ik me behoorlijk aan ergerde maar ik heb de film helemaal tot het einde gekeken. Bruce Willis kan de film ook niet redden door hem z'n bekende trucjes te laten doen. Ik lees ook vaak dat mensen niet begrijpen dat bepaalde acteurs zoals Willis en ook Nicolas Cage heel veel in slechte B-films te zien zijn. Daar heb ik onlangs een artikel over gelezen en dat is puur om de hoge kosten van hun levensstijl te bekostigen. Ach ze zien het gewoon als werk, wat het in feite ook is. En er zal toch geld op de plank moeten komen, en zeker als je dan ook nog een paar dure scheidingen achter de rug hebt hahaha. Maar ik moet toegeven dat ik hem ook liever in een echte goeie film zie dan in al deze B-films. Maar ik kan het van hem zijn kant ook wel begrijpen, er vanuit gaan dat alles waar is wat ik er over gelezen heb.

avatar van grandpa

grandpa

Regelrechte vreselijke prut. Deze film heeft absoluut geen enkele aantrekkingskracht op wat voor manier dan ook.

Brrrrr