Greenland (2020)

Thriller

geregisseerd door Ric Roman Waugh
met Gerard Butler, Morena Baccarin en Andrew Bachelor

Wanneer de mensheid wereldwijd dreigt weggevaagd te worden door een naderende catastrofe, heeft John Garrity vier dagen de tijd om zijn vrouw Allison en zoon Nathan veilig te stellen. Terwijl alom chaos heerst, moet John snellen tegen de klok om zijn geliefden van New York naar een geheime militaire bunker in Groenland te brengen.

• Vanaf donderdag 11 juni in de bioscoop
Vanaf 11 juni in de bioscoop (The Searchers)

Vanzelfsprekend onder voorbehoud.

avatar van Ajax&Litmanen1
Kan best leuk zijn. Heb wel een zwak voor rampenfilms.

Wel weer schijtirritant dat het weer een gezinnetje in de hoofdrol is. Ga toch eens weg met die kinderen steeds.

Alleen jammer van die Gerard Butler, met afstand de meest waardeloze 'top'acteur van tegenwoordig.

kos schreef:

Je vergeet Jason Statham.
Ik vind Butler (voor dit type film) overigens een aardige acteur.
En Liam Neeson wordt wat te oud voor zo'n film.
Liever Tom Cruise natuurlijk.