Rammstein in Amerika (2015)

Duitsland
Documentaire / Muziek

geregisseerd door Hannes Rossacher

Deze documentaire volgt Rammstein sinds het prille begin op het Ostseestrand in Oost-Duitsland in 1988, via een lange en moeizame veroveringstocht van het Amerikaanse continent in 2001, tot hun triomfantelijke terugkeer voor een joelende menigte in Madison Square Garden in 2010. Deze reis wordt visueel ondersteund door vele interviews en nooit eerder vertoond foto- en videomateriaal. Collega-muzikanten zoals Chad Smith (Red Hot Chili Peppers), Moby en Marilyn Manson brengen een eerbetoon aan de groep.

Yes!! Rammstein !

Hoop het!

avatar van tattoobob
tattoobob schreef:
Takkeherrie

Mooie muziek om op te zetten met het geluid uit.

avatar van BlueJudaskiss
Komt vanavond op tv, uurtje of elf op Canvas dacht ik.

avatar van Uier
Nu precies inderdaad. Nice, mooi dat ik effe moviemeter check.

avatar van 606
Erg mooi, kende hun al en ook best wat nummers. Maar heb respect voor de band. En hun muziek kan ik ook waarderen.

Kondoro0614 schreef:
Yes!! Rammstein !

Ik heb alle albums (zelfs nog een demo casetteband ergens liggen) van de mannschaft, 3x live gezien en dat moet je hebben meegemaakt, ovoorstelbare shows en niet te beschrijven!
Ik moest deze nog steeds kijken. Bestaande nummers allemaal maar het verhaal er achter is geweldig.
Word weer tijd voor een splinternieuw album

Uier schreef:
Sehr gut! Gaat er ook een nieuw album komen?

Ze zijn in September begonnen aan hun nieuwe album maar van het begin tot het album klaar is ben je ongeveer 2 jaar verder.

avatar van mcdaktari
Hun muziek vind ik wel vet maar de concerten, het is best goed maar ze staan een ingestudeerd stukje te doen. Contact met het publiek, dat dus niet. Dat hoort een band toch wel te hebben bij hun live concerten.

only1ELEANOR schreef:

Word weer tijd voor een splinternieuw album

Ze komen wel naar Pinkpop maar dat is me net iets te gekkenhuis om heen te gaan. Dus ik hoop gewoon keer naar Gelderdome of Ziggo dome te kunnen, dan ga ik er zeker heen !

avatar van mcdaktari

Kondoro0614 schreef:

Moet je echt doen als de kans zich voordoet

Topwerk

avatar van n00r
Ramstein Paris (een soort trailer in de bioscoop) werd ik een beetje bang van. Maar gaat dit nu om de muziek of?