Boss Level (2020)

1 stem

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Joe Carnahan
met Frank Grillo, Mel Gibson en Naomi Watts

Roy Pulver (Frank Grillo) is een gepensioneerde special forces veteraan die overlijdt. Hij wordt echter de volgende dag weer wakker en komt erachter dat hij vast zit in een eindeloze tijdslus. Terwijl huurmoordenaars achter hem aanzitten moet hij uit zien te vogelen wie er verantwoordelijk is voor dit fenomeen. En wat hij moet doen om heelhuids de volgende dag te halen.

avatar van John Milton
Wéér een timeloop film? Nja, waarom ook niet eigenlijk; ik heb er meestal wel lol aan. Met Gibson en Carnahan aan boord (ok en Watts en Grillo) moet er toch wel wat te halen vallen...

avatar van max cady
Groundhog day meets Edge of tomorrow meets etc.. mét een paar leuke namen. Kan wel wat worden maar ben ook een beetje bang voor een film met té veel actie en voor de rest weinig anders ..

Zal wel pathe thuis worden.

avatar van Left4Dead
Carnahan heeft leuk werk geleverd, net nog Smokin’ Aces gezien en die is lekker.
Prima namen dus hoop weer wat te gaan genieten, ook al is het concept nu niet origineel meer te noemen.
Toch stiekem zin in.

avatar van Ajax&Litmanen1
En wanneer komt dit uit?

Release
In April 2018, Entertainment Studios Motion Pictures acquired U.S. distribution rights to the film.[9] It was scheduled to be released on August 16, 2019, but it missed its release date.[10] In June 2020, Entertainment Studios Motion Pictures dropped the film.

Met de tekst op Wikipedia kan ik ook niks.

Het klinkt als een b-film, maar wel met goede acteurs. Dus ben best benieuwd.

avatar van max cady
"I smell muffins, do you smell muffins ?"

Bij de film Palm Springs werkte het voor mij wel maar hier niet echt jammer genoeg. Bij vlagen wel leuk maar niet leuk genoeg. Ook nergens spannend en de rol van Gibson stelt ook niet veel voor. Ik was helaas wat teleurgesteld ..