Boss Level (2020)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Joe Carnahan
met Frank Grillo, Mel Gibson en Naomi Watts

Roy Pulver (Frank Grillo) is een gepensioneerde special forces veteraan die overlijdt. Hij wordt echter de volgende dag weer wakker en komt erachter dat hij vast zit in een eindeloze tijdslus. Terwijl huurmoordenaars achter hem aanzitten moet hij uit zien te vogelen wie er verantwoordelijk is voor dit fenomeen. En wat hij moet doen om heelhuids de volgende dag te halen.

• Vanaf donderdag 16 april in de bioscoop
avatar van John Milton
Wéér een timeloop film? Nja, waarom ook niet eigenlijk; ik heb er meestal wel lol aan. Met Gibson en Carnahan aan boord (ok en Watts en Grillo) moet er toch wel wat te halen vallen...

Vanaf 16 april in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

avatar van max cady
Groundhog day meets Edge of tomorrow meets etc.. mét een paar leuke namen. Kan wel wat worden maar ben ook een beetje bang voor een film met té veel actie en voor de rest weinig anders ..

Zal wel pathe thuis worden.