• 8.518.229 stemmen

Fortress: Sniper's Eye (2022)

Actie / Thriller | 87 minuten

Genre: Actie / Thriller

Geregisseerd door: Josh Sternfeld

Met onder meer: Jesse Metcalfe, Bruce Willis en Chad Michael Murray

IMDb beoordeling: 2,9 (566)

Plot Fortress: Sniper's Eye

"The war isn't over. It's just starting."

Weken na de dodelijke aanval op Fortress Camp, een streng beveiligde geheime basis, onderneemt voormalig CIA-agent Robert een gewaagde reddingsmissie. Zijn doel is Sasha, de weduwe van zijn oude vijand Balzary. Ze is echter geen jonkvrouw in nood en lijkt haar eigen sluwe plannen te hebben. Als een nieuwe aanval uitbreekt, wordt Robert geconfronteerd met een bekend gezicht dat hij nooit meer dacht te zien.

imageimageimageimage

avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

Ik begon me al zorgen te maken, een maand zonder nieuwe Bruce Willis film is echt niet meer mogelijk volgens mij.

avatar van Anamorph

Anamorph

Heh gelukkig, een sequel! Omdat de eerste Fortress (2021) zo goed was natuurlijk!

avatar van antoon59

antoon59

Ik vond het zielig om Bruce zo te zien.

Ik snap niet dat iemand hem hiervoor heeft willen beschermen.