Arrival (2016)

3,51

Sciencefiction / Mystery

geregisseerd door Denis Villeneuve
met Amy Adams, Jeremy Renner en Forest Whitaker

Nadat buitenaardse wezens op de aarde landen, wordt een taalkundige gerekruteerd door de Amerikaanse overheid om de bedoelingen van de wezens te ontcijferen. Terwijl ze de taal van de wezens begint te begrijpen, komen er bij haar telkens beelden naar boven uit haar eigen leven. Deze blijken de sleutel tot het ontraadselen van een groter mysterie rondom het buitenaards bezoek.

520 BERICHTEN 99 MENINGEN

Ebenezer Scrooge
Onderhond schreef:

Misschien zijn ze op zoek naar zuurstof. Of water.
En aliens kunnen niet barmhartig en/of nieuwsgierig zijn? 't Is maar een gammele theorie om een hele niche aan films af te schrijven.

Zou kunnen, of naar mannetjes die alles te bloedserieus nemen.

Aangezien het 6 van de volledige 8 regels in je bericht innam, ging ik er vanuit dat er ook enige waarheid inzat. Er zomaar vanuit gaan dat 75% van iemand's bericht onzin is, is niet zo van mijn gewoonte.

avatar van Zwolle84
Je moet MM wat vaker bezoeken, Onderhond.

deze film is blijven plakken bij mij, sfeervol, met leuke twist : flashforwards ipv flashbacks
prachtige muziek, hou wel van de stijl van Amy

avatar van stefan dias
Oké, mea culpa: in het vliegtuig kijken is geen optimale filmervaring. Zeker zonder ondertiteling en met het helse gezuig en gefluit van de airco en vliegmotoren, waar door er veel betekenis verloren gaat. Maar toch…
Mooi, mooi, mooi, maar na een tijdje ook saai, saai, saai. En Renner plaats ik maar in het rijtje ' wat heeft iemand ooit bezield om deze droplul in een film te casten'? 0,0 sexappeal en uitstraling. Acterebn kan ik het nauwelijks noemen.
Zou helm een tweede kans moeten gunnen, alleen… ik heb er echt geen zin in.

avatar van peterx43
Supervervelend inktvis verhaal. Het vulpen inkt spuwertje verhaaltje heb ik in de helft afgezet. Gewoon retarded. Mens waar zijn ze toch mee bezig in Hollywood? Te veel joints gerookt? Het hele verhaal doet mij denken aan, ....hmmmm niets eigenljk.

avatar van peterx43
Mevlut Karatas schreef:
Een ok verhaal maar na een tijdje wordt het echt wel wat saai... Dat de hoofdrolspelers saai en erg doodgewoon (zeg eigenlijk maar eerder lelijk) zijn, helpt ook al niet.
En toch geef je dit een 3? Waaaarom toch?

avatar van Zwolle84
Als de aliens de ‘reviews’ in dit topic hadden gelezen, hadden ze hun ruimteschepen direct weer in hun achteruit gezet. ‘Laat maar.’

avatar van John Milton
Hij stemt praktisch binair, ware het niet voor The Revenant en dat halve puntje verschil bij Logan.
Maar ik mag hopen dat ze rechtsomkeert maken, alvorens MM users te beschouwen.

Wel grappig dat mensen iets zonder onderbouwing middels een bericht vol fouten 'retarded' noemen. Raden hoe dat overkomt?

avatar van Mevlut Karatas
peterx43 schreef:
En toch geef je dit een 3? Waaaarom toch?

Een Ok verhaal en een Ok film. 6 op 10. Vind je dat zo veel?