The Return of Bruno (1987)

Komedie / Muziek

geregisseerd door James Yukich
met Bruce Willis, Micheal J. Fox en Elton John

Bruno Radolini was de frontman van de legendarische band Bruno and the Bad Boys. Jaren na dit succes probeert Bruno het weer te maken. "The Return of Bruno" laat op documentaire wijze zien hoe hij dit weer voor elkaar krijgt.

Alhoewel ik geen enkel idee heb of deze film interessant heeft, heeft deze mij toch geïntrigeerd...

Er spelen tig beroemde muzikanten mee in de film, zoals Ringo Starr en Enton John... lijkt me toch wel iets tyisch, deze film...

Helaas volgens mij niet op dvd te verkrijgen... en bij vrijwel niemand bekend.

avatar van JDSsmetje
Waar moeten we dit nu gaan schrijven. Een film met Willis en J. Fox met zeer populaire artiesten en wel eens waar 0 stemmen op Moviemeter.

avatar van steph b
Wist ook niet van het bestaan van deze film af. Ik weet wel dat Willis een album heeft gemaakt met dezelfde titel. Met daarop zijn hit Under The Boardwalk.

avatar van cloffie
Je moet er van houden, ik als muziekliefhebber wel! Het is een Mockumentaire waarin Bruce Willis de fictieve legendarische blues-zanger "Bruno Radolini" neerzet. Alle songs komen van het muziekalbum "The Return of Bruno". Jammer dat hij na 1987 geen platen meer heeft uitgebracht, hij is stiekem ook een goede bluesmuzikant!

Deze muzikale komedie is een een uur durende special van HBO welke later op VHS uitgebracht. Jammer dat de film nooit meer aandacht heeft gekregen, maar ik hoop stiekem dat ik de vhs ooit in mijn bezit krijg, gewoon voor de heb. Of dattie ooit nog op dvd wordt gezet! Wel staat 'ie voledig op youtube! YouTube - The Return of Bruno.wmv.
4p.