Survive the Night (2020)

Actie / Thriller

geregisseerd door Matt Eskandari
met Bruce Willis, Chad Michael Murray en Lydia Hull

Nadat zijn broer Mathias levensgevaarlijk gewond is geraakt bij een mislukte overval, zit Jamie met zijn handen in het haar. Hij besluit de traumadokter Rich te volgen naar zijn huis en gijzelt daar zijn vrouw en dochter en beveelt Rich zijn broer snel te opereren. Rich besluit daarop om samen met zijn vervreemde vader Frank zijn gezin in veiligheid te brengen.

Bruce Willis doet een wedstrijdje met Nicolas Cage, om wie in de meeste films kan spelen.
Tussenstand: Cage neemt vooralsnog de leiding. (115 vs. 106)