ad

Met onder meer: Bruce Willis, Michael Chiklis en Meadow Williams

Releasedatum: 30 september 2019

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Over 10 Minutes Gone

"Keep your enemies close"

Frank Sullivan is een professionele bankrover waarbij nog nooit een klus is misgelopen, totdat zijn broer tijdens een overval wordt gedood. Bewusteloos geslagen wordt Frank wakker in een smerig steegje zonder herinnering aan hoe de overval misging of wie zijn broer neerschoot. Voor Franks baas, de gewelddadige misdaadbaas Rex, doet dat er allemaal niet toe. Hij wil gewoon de buit die Frank niet heeft. Met slechts weinig tijd en informatie moet Frank uitzoeken welk lid van hun groep hen heeft verraden, voorkomen dat de huurmoordenaar van Rex hem inhaalt en een mysterieus koffertje lokaliseren om zijn eigen huid te redden en de dood van zijn broer te wreken.

imageimageimageimageimage

avatar van stormfox

stormfox

Dit ziet er zo fout uit, nee deze sla ik maar over

avatar van Left4Dead

Left4Dead

Zo een ouwe meuk van stal gehaald en er een regisseur op gezet die amper de titel mag dragen.

Wie heeft 250 dollar betaald voor dit werkje?

avatar van DiDa

DiDa

Bruce Willis zit er blijkbaar maar weer 10 minuten in ofzo.

avatar van Master Blaster

Master Blaster

waardeloos.

Jammer van Bruce dat hij hier in zit

avatar van Drifter

Drifter

Standaard actie film waar alles voorspelbaar is. Maar de actie is goed en het kijkt makkelijk weg.

avatar van schumacher

schumacher

Jezus, dit was slecht.

Om ter slechtst acteren was het.

Er was bijna heel de tijd aktie maar ook niet altijd even goed vond ik maar wel de enige reden om nog een 2 te kunnen geven.

Bruce Willes die zevert eens in de film meer doet die niet en acteerde ook weer als een droge weil, geen natte maar nen droge dweil.

89min tijdverspilling wat mij betreft.

Geen aanrader.

avatar van AniSter

AniSter

Bruce Willis samen met Texas Battle (zo zul je maar heten) in 'Trauma Center' en in '10 Minutes Gone'. Zijn die twee nu getrouwd en acteren ze alleen nog maar in deze simpele rotzooi? En dan die zwarte en die blonde troelen, resp. Ivory en Claire: uit welk botox-lab hebben ze die weggehaald? Excuseer dat ik me even laat gaan. Leeft zo'n regisseur nu echt in de waan dat hij een kaskraker heeft gemaakt? Droom lekker verder en zoek een andere job zou ik zeggen!

Vooruit dan, mijn 1 ster gaat naar Lydia Styslinger, de enige die het aanzien waard was.

avatar van janpacino64

janpacino64

Pffffff!

avatar van vin13

vin13

Standaard actiefilm, geschikt voor doordeweeks op televisie. Vond m niet zo slecht als bovenstaande berichten doe voorkomen.

avatar van Phantasm

Phantasm

Niet echt goed en niet echt slecht, leuk om een keer gezien te hebben.

avatar van cales77

cales77

• 1917 stemmen

Wat een goedkope, saaie meuk

avatar van Elchapo

Elchapo

‍♂️Niet erg origineel en slecht acteerwerk,ja óók van mijnheer Willis ( wat doet hij überhaupt in zo'n film)..... 1.5 stars.

avatar van TronMan

TronMan

T 'was meer: 89 Minutes Gone . Mislukte mix tussen Heat en Ronin. Behoorlijk flut. Willis had hier ook een middag werk aan. Erg zwak gebeuren.

avatar van cor1946

cor1946

Wat erg deze film, weer op Netflix. Die Willes word met de dag slechter. En die kale wat een slechte acteur.En maar schieten en ze raken niks.

avatar van DiDa

DiDa

cor1946 schreef:

Deze film is misschien slecht (heb hem nog niet gezien) maar Michael Chiklis is geen slechte acteur. Hij was fantastisch in de serie The Shield.

avatar van frans123

frans123

• 2063 berichten

cor1946 schreef:

Hahahha ja dat zie ik ook vaak...honderden kogels en niks raken..Allemaal flutfilms.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

Echt geen blockbuster, maar dat hoeft het voor ook niet altijd te zijn. Dit is zo'n film die ik opzet, terwijl ik ook met iets anders bezig ben bv.op de pc in mijn filmdatabase zit te spitten. Ik heb dan iets om naar te kijken of naar te luisteren. Het is een B-Film en daar moet van je van houden. Ik verveel mij in ieder geval niet als ik een B-film opzet en daar heb ik plenty van. Bij mij staat dan ook bijna de hele dag de tv aan met B-films erop die mij zowel als hoor- als kijkvoer amuseren. Tja, Bruce Willis is inderdaad niet meer wat ie geweest is en zijn verschijning in zijn nieuwere films zijn redelijk vaak bijrollen. Dit is gewoon zo"n recht voor zijn raap schiet maar raak film en heeft qua verhaal niet veel te bieden. Deze film heb ik op Netflix gezien.Een 2.0

avatar van Peter Pan

Peter Pan

Door het verhaal uit de trailer en het concept "bankoverval" zorgde het er voor dat ik lang genoeg bleef kijken om zo al te ver in de film te zijn om hem af te zetten, hopende op beter....

Films van nu, met actiehelden van weleer(Willis, JCVD, Seagal etc.), wel of niet in een hoofdrol, zijn echt heel, heel matig tot zelfs slecht. Zo ook deze film!

Er waren echt te veel irritant slechte dingen dat deze film wat mij betreft nog niet als b-film bestempeld mag worden.

In de begin title worden al een aantal beelden weergegeven in een schets die nog moeten gebeuren in de film zelf, om vervolgens in de start dit meteen te herhalen met vooruitblikken tijdens een gesprek, waarbij de overval zelf nog steeds moet plaatsvinden.

Tot vervelends aan toe wordt het kapotte horloge in beeld gebracht, wat verwijst naar de titel, maar er totaal niet toe doet. Ook zonder het horloge draait het om wat er in de 10 minuten van de overval gebeurt is.

Het acteerwerk van Chiklis en Williams is echt bedroevend, waarbij Chiklis absoluut niet overkomt als stoere, brute crimineel en Williams een hele irritante en ongeloofwaardige gezichtsuitdrukking heeft. Erg slecht gecast!

Vanaf het begin is het al duidelijk dat er 2 in aanmerking komen voor het verraad, wat je al vrij snel kan wegstrepen tot 1. Jammer dat de filmmakers dit wel best vonden en er verder geen moeite in gestoken hebben om je op andere gedachten te brengen.

Het blijft vreemd dat politie en criminelen tientallen kogels kunnen afvuren zonder dat er echt iemand geraakt wordt.

Ook vond ik het erg apart dat bij het vuurgevecht in/onder het station er erg veel en hard geknald werd, de "cleaner" van de opdrachtgever ineens een demper op het pistool hadden gedraaid (die ze overigens constant heel raar vast hield tegen haar zij ipv schieten met een gestrekte arm).

De "opdrachtgever" was ook zo'n overbodige passage. Deze werd aangekondigd met een minuten lang nieuwsbericht wat ze aan het kijken wat over de gebeurtenissen, die wij dus nu "wederom" te zien kregen, om vervolgens maar hooguit 20 seconden in beeld te zijn om daarna niet meer terug te keren.

Erg slechte film, slecht acteerwerk, vreemde gebeurtenissen en uiteindelijk een slecht verhaal.

1* voor de moeite dat het gelukt is, dat de film aanvankelijk spannend leek en ik deze af heb gekeken.

avatar van IH88

IH88

10 Minutes Gone

Barslecht. Wat Bruce Willis in dit soort films te zoeken heeft is mij een raadsel, maar echt kieskeurig is hij niet meer de laatste jaren. 10 Minutes Gone heeft een verschrikkelijk script en abominabel acteerwerk, maar het grootste probleem is dat er met het op zich interessante uitgangspunt zo weinig gedaan wordt. Dit moet gewoon een pretentieloze actiefilm zijn, maar de makers willen er ook nog allemaal onlogische plotontwikkelingen en twists in stoppen. Wat Texas Battle en sommige acteurs hier doen weten ook zijzelf niet waarschijnlijk.