• 8.480.406 stemmen

Met onder meer: Mark Wahlberg, Taylor Kitsch en Emile Hirsch

Releasedatum: 20 februari 2014

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Plot Lone Survivor

"Based on true acts of courage"

De film is gebaseerd op de waargebeurde missie "Operation Red Wings", die op 28 juni 2005 werd uitgevoerd door Navy Seal Team 10. Het doel van het team is om Taliban-leider Ahmad Shah te doden. De missie komt echter al snel in het gedrang als het team nabij het Hindu Kush gebergte in een hinderlaag van de Taliban loopt. Marcus Luttrell (Mark Wahlberg) moet alles op alles zetten om deze nachtmerrie te overleven.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Communication SEAL

avatar van kelama3

kelama3

mcdaktari schreef:

Ik weet niet of je er de mogelijkheid voor hebt, maar anders kun je hem toch ook gewoon pindakazen?

Ik heb hem wel, ( zelf gepindakaast, loll)

Maar ja, ik ben een meut, ik wil hem dan origineel in de kast hebben haha!

avatar van mcdaktari

mcdaktari

kelama3 schreef:

Ik heb hem wel, ( zelf gepindakaast, loll)

Maar ja, ik ben een meut, ik wil hem dan origineel in de kast hebben haha!

Ja ik ken het. Dat heb ik ook met bepaalde films die ik echt heel goed vind

avatar van Lovelyboy

Lovelyboy

kelama3 schreef:

Hallo Duke, ik probeer al enkele jaren aan deze film te komen, MET NL ondertiteling.

Internet, Marktplaats, nergens!!

Heb jij enig idee waar ik moet zoeken?

Succes ermee! Ik probeer de film zelf al jaren te scoren ook met Nederlandse ondertiteling en ik ben nog nooit ook maar eentje tegengekomen. Het lijkt er sterk op dat er in Europa geen interesse is om de film te produceren. Zelfde trouwens met Only The Brave 2017 die ook niet met Nederlandse ondertiteling verkrijgbaar is.

avatar van kelama3

kelama3

Lovelyboy schreef:

Bedankt lovelyboy !

Zodra ik hem tegenkom laat ik het weten!!

avatar van macrobody

macrobody

Ik heb deze vast en zeker een keer gezien om mijn Amerikaans oorlogspropaganda peil weer een beetje op te krikken. Ik zal 'm wel weer eens opzetten mocht dat peil weer zakken. Misschien ergens in 2030 of zo?

avatar van eempag

eempag

Film over bikkelharde goed getrainde special forces op een hele belangrijke missie.

Maar helaas hebben deze jongens een gouden hartje en laten ze het herdersjongetje ontsnappen waardoor de hele mega belangrijke operatie in de soep loopt.

Dat aangevuld met actie die wel te pruimen is maar gelijkertijd ook erg ongeloofwaardig is.