• 8.260.533 stemmen

banner

Midnight in the Switchgrass (2021)

Thriller | 99 minuten

Genre: Thriller

Geregisseerd door: Randall Emmett

Met onder meer: Bruce Willis, Emile Hirsch en Megan Fox

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Plot Midnight in the Switchgrass

"Can they stop a serial killer who can't stop himself?"

Een jonge vrouw lijkt van de aardbodem te zijn verdwenen. Het vermoeden bestaat dat ze het nieuwe slachtoffer is geworden van een ongrijpbare seriemoordenaar. Een FBI-agent besluit samen met een officier uit de staat Florida eigenhandig een onderzoek op te starten.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Agent Rebecca Lombardo

Agent Karl Helter

Det. Byron Craw

Ms. Georgia Kellogg

Suspect / Tall Man

avatar van Q Jones

Q Jones

Ziet er nog niet zo heel enorm slecht uit

avatar van Master Blaster

Master Blaster

Trailer ziet er aardig uit. Ik heb hoop (a)

avatar van Leander112

Leander112

Ik vond het best een goeie film eigenlijk, niks nieuws of super bijzonder maar wel de moeite waard.

Weinig Bruce trouwens, wel veel Megan en dat is niet erg

avatar van Master Blaster

Master Blaster

Film viel gelukkig mee.

Wel beetje standaard allemaal en geen hoogvlieger.

Bruce Willis heeft een matige bijrol

avatar van Erikb99

Erikb99

Laat ik maar meteen beginnen met te melden dat dit geen hoogvlieger is, en Bruce Willis er amper in voorkomt. Duidelijk zijn naam die extra aandacht voor deze film moet genereren. Los van dat feit is het toch nog een vermakelijk film geworden. Niet origineel het verhaal, maar toch leuk gebracht. Een truck-driver die jonge vrouwen ontvoerd om ze later te vermoorden. Een lokale politieagent (Emile Hirsch) kan de zaak niet loslaten en krijgt hulp van een FBI-agent (Megan Fox). Zij willen samen de eventuele seriemoordenaar pakken wat natuurlijk niet helemaal gaat zoals gepland. Heb ik me vermaakt met deze film? Ja hoor. Is het een aanrader? Ja ook wel…

avatar van Thomas2000

Thomas2000

Wat een enorm teleurstellende film. Ik weet niet precies of het acteerwerk of het camerawerk nou zo slecht was was, maar het was een film met weinig kracht en totaal geen diepgang. Ik zat met ongemakkelijkheid weg te kijken nadat Fox extreem zwak haar vuist op een tafel sloeg, discussiërend met Bruce Willis, van wie het aantal scenes in de film op één hand te tellen valt. De hele film wacht je op dat geweldige moment waar de truck driver die al die meisjes vermoordt wordt opgepakt.Je volgt de hele film een politie prodigy die het zou moeten waarmaken. Standaard verhaal, baas werkt niet mee dus meneer gaat zelf op pad. Is het eindelijk zover, wordt de gezochte serial killer met een schroevendraaier net onder zijn maag gestoken. Hij is op slag dood. Een abrupt en totaal anticlimactisch einde aan deze film. En nee, ook de scene waar zijn lichaam episch wordt meegetrokken en Megan Fox uit haar halsketting wordt bevrijdt krijg je niet te zien. Ook de scene waarbij de dochter en de moeder achter de ware aard van hun familielid (de moordenaar) komen, krijg je niet te zien. Kortom, een ongemakkelijke film, enorm anticlimactisch en een regisseur die niet weet hoe hij met laag budget moet werken. Toch nog wat pluspunten voor het acteerwerk van de ontvoerde dames (ook Fox) als het om hun ogen uithuilen gaat. Dat laatste is open voor eigen interpretatie.

avatar van macrobody

macrobody

Originele titel, maar als film recht toe recht aan. Serial killer moet worden gepakt en blijkt een doorsnee huisvader te zijn. Blijkbaar is hij via de chat in contact met de FBI zonder medeweten, maar je ziet 'm nooit chatten dus dat is vreemd. Zijn vrouw is te druk met koken dus die heeft niet in de gaten dat haar man wel heel druk is met allerlei neven praktijken. Waarom er geen aandacht en tijd kan worden besteed aan deze serial killer was me ook niet helemaal duidelijk. "Defund the police, zeg ik!" LOL

avatar van macrobody

macrobody

Thomas2000 schreef:

Lijkt me een aardige spoiler, maar blijkbaar niet want ik heb het gemeld en is behandeld maar volgens mij is het nog steeds zichtbaar.

avatar van AniSter

AniSter

Redelijke thriller met voor mij twee dikke minpunten: Willis (die ze beter helemaal weg hadden kunnen laten) en de gezongen muziek. Voor de rest een beetje een doorsnee verhaal met enkele spannende momenten. De creep was goed gecast. Jammer van het einde; dat was iets te kort in verhouding tot de rest van de film. Ik heb betere films binnen dit genre gezien, maar ook slechtere.

avatar van schumacher

schumacher

Mja, geen te beste film.

Vrij hoge scores verschiet ik toch van.

Zal wel door Megan Fox zijn geile sloebers.

Is ook het enige leuke om naar te kijken haha.

De film zelf mja... Zoveel vond ik er echt niet aan.

Ik had er mss teveel van verwacht.

Ik zit toch met meerdere vragen en die zijn hier door bepaalde anderen ook gepost geweest, toch niet goed genoeg uitgewerkt.

avatar van pamela200

pamela200

Toch wel een redelijke onderhoudende film met de nodige spanning. Bruce Willis is een uitgebluste fbi agent die alleen maar op zijn krent zit. Maakte mischien 1% uit in de film maar staat wel pontifocaal op de cover. Emile Hirsh als deputy Bryan en Fox moeten het maar oplossen. Goede rol voor Megan Fox teleurstellend einde. 3 points.