• 8.228.647 stemmen

The Last Letter from Your Lover (2021)

Romantiek / Drama | 110 minuten

Genre: Romantiek / Drama

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Augustine Frizzell

Met onder meer: Felicity Jones, Callum Turner en Joe Alwyn

• Netflix Bekijk via Netflix

Over The Last Letter from Your Lover

"Don't leave your love story unwritten."

De jonge journaliste Ellie uit Londen stuit in de archieven op een reeks brieven. De brieven gaan over een romance tussen Jennifer Stirling en Anthony O'Hare, die plaatsvond in de jaren 60. Ellie is heel nieuwsgierig naar wat er geworden is van de tortelduifjes en gaat op onderzoek uit.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

scorsese

Redelijke film over een journaliste die een aantal oude liefdesbrieven vindt en op onderzoek uitgaat. Op zich wel een mooi, maar verre van origineel liefdesverhaal. Ondanks dat er constant geswitched wordt tussen het heden en verleden, zakt het te vaak wat in. Zelfs de fijne soundtrack en een prima rol van Shailene Woodley weten het niet helemal te redden. Net geen 3.0 sterren.

avatar van wwelover

wwelover

• 2093 berichten

Traag en saai. Vond eigenlijk alleen het karakter van Felicity Jones een beetje interessant

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Een zoete zwijmelfilm met een afgezaagd verhaal dat niet echt weet te boeien. De cast speelt best redelijk maar daar is ook alles mee gezegd. Ik heb me een beetje verveeld tijdens deze film

avatar van schumacher

schumacher

Azo ne saaie film zeg.

Bweuk.

Niks voor mij.

Niet dat ik zo'n films niet graag zie maar dit was geen goeie.

avatar van Matakeo

Matakeo

Saaie film, heeft me niet weten te interesseren, behalve de soundtrack. Al had dat meer te maken met mijn muzieksmaak en was het geen goede combinatie met de film zelf.

BBarbie

Twee liefdesverhalen voor de prijs van één. De romanticus in mij werd er helemaal blij van. Een onderhoudende film, mede dankzij de lekkere soundtrack.

avatar van wvernooij

wvernooij

Best goed, voor de romantici onder ons.

avatar van cornelis2

cornelis2

't Is geen Hallmark film geworden, maar het komt wel aardig in de buurt. De regie met het switchen tussen periodes is wel OK, maar de film is toch wel wat aan de lange kant. De hoofdrolspelers doen hun best. En de soundtrack was wel goed, maar paste niet echt bij de beelden die erbij vertoond werden.

avatar van tbouwh

tbouwh

Het was beter bij een periodestuk gebleven waarin we de personages beter hadden leren kennen en de regisseuse niet zoveel moeite had gedaan om een schijnbaar vernuftig verhaal-in-een-verhaal te vertellen. Een op tergende wijze geforceerde 'chemie' tussen Felicity Jones en tegenspeler nekt een film die Shailene Woodley met een betere regisseur en scenario zomaar een écht memorabele rol had kunnen bezorgen.

avatar van RoFFeL

RoFFeL

Mooie film met 3 verhaallijnen wat het extra interessant maakt en je vooral in het begin je koppie erbij mag houden. Leuk met twee liefdesverhalen en fijne muziek. Drama viel wel wat mee naar mijn mening, was meer een mooi romantisch verhaal over vervlogen tijden in een mix met de hedendaagse tijd.