• 8.557.462 stemmen

banner

Detective Knight: Rogue (2022)

Actie / Thriller | 105 minuten
Nog geen stemmen

Genre: Actie / Thriller

Geregisseerd door: Edward Drake

Met onder meer: Bruce Willis, Lochlyn Munro en Jimmy Jean-Louis

Plot Detective Knight: Rogue

Veteraan rechercheur James Knight is toegewijd om de veeleisende straten van Los Angeles veilig te houden. Terwijl de stad zich voorbereidt op Halloween, raakt Knights partner ernstig gewond door gemaskerde mannen na een overval tijdens een schietpartij. Met Knight in volle achtervolging, vluchten de bandieten uit Los Angeles naar New York. Daar botst het duistere verleden van de rechercheur met zijn huidige zaak en dreigt zijn wereld uiteen te scheuren... tenzij Knight eerst verlossing kan vinden.

avatar van john mcclane 2

john mcclane 2

Op de een of andere manier vind ik als ik dit zie en nu de omstandigheden weet waarom mr Willis dit ( hoogstwaarschijnlijk wanproduct ) heeft gemaakt triest .

Dan zie ik voor je hoe hij de tekst op dreunt wat uit zijn oortje kwam omdat hij de tekst niet meer kon onthouden .

Voor geld .

avatar van Rico120

Rico120

nou dacht ik en had gelezen dat bruce willis met pensioen is of was met zijn aandoening