• 10.612 nieuwsartikelen
  • 8.969.228 stemmen

Detective Knight: Independence (2023)

Actie / Misdaad | 91 minuten

Genre: Actie / Misdaad

Geregisseerd door: Edward Drake

Met onder meer: Bruce Willis, Jack Kilmer en Lochlyn Munro

Gesproken taal: Engels

Plot Detective Knight: Independence

Rechercheur James Knight krijgt op het laatste moment een andere zaak van zijn meerdere toegewezen. Een ambulancemedewerker dreigt de festiviteiten van de stad in gevaar te brengen. De misleide burgerwacht, die politieagent speelt met een gestolen pistool en uniform, heeft zijn redenen om de boel op stelten te zetten. Redenen die Knight persoonlijk treffen.

macrobody

Mocht het gemiddelde ooit over de 3 sterren komen dan wil ik wel een poging wagen om deze film te aanschouwen, maar of dit eerder gebeurd dan dat Bruce met pensioen gaat valt te betwijfelen.

avatar van Cor de Keijzer

Cor de Keijzer

macrobody schreef:

Het laatste nieuws niet gevolgd?

Ben het eens, dat hij de laatste jaren weinig goeds heeft gespeeld maar helaas zal hij nooit een kans krijgen zich te verbeteren.

Ook deze film zit in alles zeer slecht in elkaar en dat is incl dhr Bruce

Cor de Keijzer schreef:

Het laatste nieuws niet gevolgd?

Hij is al met pensioen dus. Waar halen ze deze films vandaan dan? Lag er nog wat op de plank of is het AI?

avatar van Ray1976

Ray1976

macrobody schreef:

Waren al gefilmd voordat het bericht kwam dat hij met pensioen moest!

avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

macrobody schreef:

Je weet serieus niet dat Bruce behoorlijk ziek is?

The Oceanic Six schreef:

Je weet serieus niet dat Bruce behoorlijk ziek is?

Jawel, afasie hoorde ik een jaar geleden denk ik, maar er bleven maar films komen ondanks zijn ziekte. Dat ie nu met pensioen is dat wist ik niet. Sorry, maar ik heb een eigen leven te leiden...

avatar van schumacher

schumacher

Rampzalig.

avatar van mrklm

mrklm

In het slotakkoord van de misdaadtrilogie rondom Detective Knight, probeert James Knight [Bruce Willis] tevergeefs de banden aan te halen met zijn ex-vrouw [Dina Meyer] en zijn dochter [Willow Shields]. Jack Kilmer (zoon van Val) speelt een Emergency Medical Technician wiens frustratie over het gebrek aan waardering voor zijn werk toeneemt terwijl een nieuwe bende schurken (joe raadt het al) opnieuw een serie overvallen pleegt. De finale voltrekt zich deze keer op Onafhankelijkheidsdag, maar door het zwakke spel van Kilmer en het onverschillige spel van Willis is slechts een fletse kopie van Detective Knight: Redemption met hetzelfde sociaal-maatschappelijke gepreek. Genoeg geweest.