• 10.997 nieuwsartikelen

Met onder meer: Tom Hanks, Mariana Treviño en Rachel Keller

Gesproken taal: Engels, Spaans en Portugees

Releasedatum: 9 februari 2023

Plot A Man Called Otto

"Fall in love with the grumpiest man in America."

Otto Anderson is een norse weduwnaar die alleen plezier beleeft aan het bekritiseren en veroordelen van zijn geërgerde buren. Wanneer een levendig jong gezin naast hem komt wonen, ontmoet hij zijn gelijke in de gevatte en hoogzwangere Marisol. Dit leidt tot een onverwachte vriendschap die zijn wereld op zijn kop zal zetten.

Social Media

avatar van Movsin

Movsin

Tom Hanks oscar voor beste knorpot.

Grappig maar toch wel karikatuur +, maar het verloopt zoals te voorzien, op zoek naar vriendschap, warmte en natuurlijk ommekeer.

Hanks jr speelt de jonge Otto.

avatar van slam1975

slam1975

Mooie film met leuke humor. Had wel wat korter gemogen.

avatar van martijnk

martijnk

Saai, niet doorheen te komen. Einde niet gehaald.

avatar van AGE-411

AGE-411

Charmante film met een authentiek, huiselijk sfeertje.

Helaas zijn niet alle nevenpersonages even overtuigend. De latinodame vond ik met momenten heel irritant.

avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

• 20133 berichten

AGE-411 schreef:

Charmante film met een authentiek, huiselijk sfeertje.

Authentiek is wel het laatste waar ik aan denk bij deze film. Dan moet je bij het origineel zijn. Deze versie is - andermaal - enorm veramerikaanst.

avatar van GuzziGirl

GuzziGirl

Fijne zondagfilm. De interactie tussen de hoofdrolspelers is geloofwaardig neergezet.

Onderhoudend en geen moment vervelend.

avatar van bjerik76

bjerik76

prachtige film.

de cast zet de personages zeer goed neer. de film is ontroerend, en de humor zeer subtiel.

Letterlijk een lach met een traan.

vond vooral de buuf ook enorm goed personage neerzetten.

avatar van wavanbuuren

wavanbuuren

Pfff. Veel te braaf en Amerikaans allemaal. Ook ik had de Gand Torino associatie, maar dan vele malen minder en veiliger. Conceptueel, woke en meestal niet zo grappig.

Toch pers ik er nog net een voldoende uit, omdat het best een kijkbare, vriendelijk prent is geworden.

Ik heb me nergens gestoord aan de 126 minuten en een ok zaterdagavond beleefd. Dat is ook wat waard.

** 1/2