The Cold Light of Day (2012)

Actie / Thriller

geregisseerd door Mabrouk El Mechri
met Henry Cavill, Bruce Willis en Sigourney Weaver

'The Cold Light of Day' gaat over de jonge Amerikaan Will (Henry Cavill) die tijdens een vakantie in Spanje zijn gezin in handen van ontvoerders ziet vallen. Tijdens de zoektocht naar zijn gezin stuit hij op een samenzwering van de overheid en een connectie tussen de kidnapping en zijn vader.

avatar van xxERWINxx
Niet goed, maar ook niet slecht deze film.
Hij is op zich wel vermakelijk, redelijk spannend en er zitten goede achtervolgingen in.
Voor de rest een standaard verhaal en maar een kleine rol voor Bruce Willis helaas.
Toch zal ik deze film snel vergeten want het verhaal was vrij slecht.

avatar van Agent47
Meningen verschillen. Gelukkig maar. Ik vond het een vermakelijke actiefilm die juist net wat anders is dan de gemiddelde actiefilm. Er zijn betere absoluut, maar hij is zeker niet slecht.

vermakelijke actiefilm.ik vond de film wel spannend.ik zat te twijfelen tussen 3 en 3 en halve sterren.maar toch maar 3 sterren omdat er veel betere films zijn dan deze film.en had ook verwacht dat bruce willis een grotere rol zou hebben.en blijkt dat hij maar even in beeld komt.en dat viel mij tegen.voor de rest wel een leuke film,maar het kon beter vind ik.maar ik heb me zeker wel vermaakt.

avatar van Ace Hanlon
Tsja, ik heb hem uitgekeken. Eigenlijk alleen om te weten te komen wat er wel in dat koffertje zat.
Schieten zonder te herladen hebben we wel meer gezien, maar hier was het wel erg overdreven. Hij had niet eens ergens een reserve magazijn. Ook zo iets typisch: schot in de rug, GEEN "exit-wound", maar toch verklaarde (leerling) dokter dat er geen kogel in zat. Rara.