menu

Film / Cast en crew / Rutger Hauer

zoeken in:

geplaatst:
Kwam voor mij onverwacht, hij had nog van alles lopen. Als acteur een gemis, al wordt het lastiger om rollen te krijgen naarmate de leeftijd stijgt natuurlijk. Hij was een aparte verschijning, zowel zijn voorkomen als zijn innemende acteerstijl, waarmee hij altijd iedere scene naar zich toe trok. Misschien verdiende hij grotere films en grotere rollen, maar ik denk dat hij daar ook te eigenwijs voor was. Hij volgde zijn eigen pad en dat heeft hem veel moois gebracht. De vele mindere films betaalde de rekeningen en intussen werkte hij passievol aan (kleine) films en andere projecten, waaronder een liefdadigheidsinstelling, die hem dichter bij zijn hart lagen.
Als ik weleens wat las in een recensie over een film waarin hij speelde werd er altijd met respect over hem geschreven. Hij had stiekem veel fans en respect in het wereldje. Een mooi nalatenschap.

geplaatst:
We gaan hem missen

geplaatst:
RIP

Gast
geplaatst: vandaag om 01:09 uur

geplaatst: vandaag om 01:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.