Turks Fruit (1973)

Alternatieve titel: Turkish Delight

Nederland
Drama / Romantiek

geregisseerd door Paul Verhoeven (I)
met Rutger Hauer, Monique van de Ven en Dolf de Vries

De hoofdpersoon, de jonge beeldhouwer Erik heeft een turbulent liefdesleven, tot hij zijn grote liefde Olga ontmoet. Zij trouwen tegen de zin van Olga's rijke ouders. Geschapen voor elkaar, trekken zij zich niets aan van alle tegenwerking en beleven een grandioze, romantische zomer. Totdat Olga zich zeer vreemd begint te gedragen. Ze breekt abrupt met Erik en gaat weer naar haar ouders. Erik wil Olga terughalen, maar wordt hardhandig geconfronteerd met haar louche nieuwe vriend. Onverwachts wordt Olga echter in het ziekenhuis opgenomen.

avatar van Earth
Basto schreef:

Ik zie dat je geen antwoord hebt gehad.

Alle sexscenes aan het begin zijn nadat Olga al is overleden. Erik duikt met elke vrouw het bed in om te vergeten en mist bij iedereen de passie en liefde die hij bij Olga had. Het hele verhaal van Olga is een flashback.

Nope, die scenes die je beschrijft zijn nadat ze hem heeft verlaten!

avatar van Basto
Earth schreef:

Nope, die scenes die je beschrijft zijn nadat ze hem heeft verlaten!

Je hebt gelijk maar het verhaal met Olga is dus wel grotendeels een flashback.

avatar van Donkerwoud
1701320 schreef:
Gelukkig hebben we nu youporn

Haha, lol.

avatar van Earth
clubsport schreef:
Aardige film maar ik had hier wel wat meer van verwacht , vond het samenspel tussen Monique vd ven en Rutger hauer wel sterk gespeelt .
verder gaat het allemaal wel erg snel , zeker als Olga ziek blijkt te zijn , dat zijn overigens emotioneel wel de indrukwekkendste scenes .

Dat ze ziek wordt, wordt in de film al eerder langzaamaan duidelijk. Voor de goede kijker komt het niet heel opeens. Rutger en Monique zijn gecast/gekozen op basis van deze scene.