Sharknado (2013)

Horror

geregisseerd door Anthony C. Ferrante
met Ian Ziering, Tara Reid en Cassie Scerbo

Wanneer een enorme orkaan Los Angeles teistert beginnen duizenden haaien de bewoners te terroriseren. Als vervolgens de harde wind er voor zorgt dat er tornado's ontstaan boven zee, regeert het meest dodelijke dier zowel in het water als op het land en in de lucht.

Capablanca schreef:
Hoe diep kan een regisseur zinken...

Nou, zo te zien begon hij al niet erg hoog..

Wat een ongelofelijke domme stomme film! deze maar snel doorgespoeld want er gebeurde werkelijk nergens niks en het was ook nergens lachen zoals anderen hier beweren. RTL7 had ook de hele film geen ondertiteling die ze van begin aan beloofde zo spoedig mogelijk te repareren. toen de film afgelopen was nog geen ondertiteling. op zich maakte mij dat niks uit maar vond het wel een blunder voor RTL7,

maar dat ze zulke films maken is gewoon verspilling van tijd en geld. ik geef een halve ster omdat ik minder niet kan kiezen maar vind het eigenlijk nog geen halve ster waard.

soundenlight
Alle 6 films van sharknado zijn de slechtse films die ik ooit heb gezien. Alles in deze films is ontzettend nep. Alle films zijn gewoon nep. Jammer van alle acteurs dat ze in zo'n lage low budget film spelen.

Kan niet geloven dat mensen hier serieus geld voor neertellen in een bioscoop

avatar van Dziban
xxERWINxx schreef:
De haaien zijn goed en zien er ook best wel echt uit, je hebt soms films waar ze er erg nep uitzien, dat was hier niet

WTF ?

avatar van mjk87
Deze film is camp en dat is ook het enige leuke. Ik had ergens nog gehoopt op een enigszins vermakelijke film, hoe slecht die verder ook zijn wezen mocht, maar helaas. De film is saai door een te simpel script en matige acteurs. Matig tempo en dan gaat wel meespelen dat de computereffecten slecht zijn. Ik zie wel vaker slechte films, maar als er dan nog wat overtuigende vernietiging in zit, kan ik daar nog wel mee leven. Bij deze niet. 1,0*.

Kwalitatief ongetwijfeld één van de slechtste films die ik gezien heb. Wel gemaakt volgens het motto zo slecht dat het weer leuk wordt, als je zulke waanzinnig slechte effecten in elkaar flanst is het duidelijk dat de makers het allemaal bewust niet serieus nemen. Dat motto werkt maar gedeeltelijk, slechtst tegen het einde had dit filmpje het hilarische effect dat men eigenlijk voor de volle anderhalf uur meende te kunnen bewerkstelligen. Een film maken kost anno 2013 blijkbaar niet al te veel geld meer, anders is het niet te verklaren dat dit geprutst ook nog zo veel vervolgen kreeg. Cult film blijkbaar, had het vervolg al opgenomen om een keer te kijken, maar weet nu al dat ik de rest van dit stel met liefde oversla.