Channel Zero (2016-2018)

Alternatieve titels: Channel Zero: Castle Cove | Channel Zero: No-End House | Channel Zero: Butcher's Block | Channel Zero: The Dream Door

mijn gemiddelde

Drama / Horror
Ontwikkeld door Nick Antosca

Channel Zero draait om een aantal onverklaarbare mysterieuze zaken waarbij een televisieprogramma, een spookhuis en een verlaten slachterij centraal staan. Castle Cove: Kinderpsycholoog Mike Painter kampt met obsessieve herinneringen aan een mysterieus kinderprogramma uit de jaren '80 en keert terug naar het kleine stadje waar hij is opgegroeid. Hij heeft vermoedens dat de tv-show die op hetzelfde moment werd uitgezonden een rol speelde in de mysterieuze verdwijning van zijn tweelingbroer en van een paar andere kinderen en gaat op onderzoek uit. No-End House: Als je vrienden je uitdagen een griezelig spookhuis in te gaan, laat je je niet kennen toch? Het vervallen en duistere horrorhuis dat Margot en haar vrienden betreden, blijkt alleen veel ergere dingen te bevatten dan een paar geesten... Butcher's Block: In de nieuwe woonplaats van Alice en haar verslaafde zus Zoe staat een verlaten slachterij. Wie zich 's avonds in het vervallen park rondom het fabrieksterrein begeeft, is zijn leven niet meer zeker.

Er is in totaal 18 keer op de seizoenen van deze serie gestemd, met een gemiddelde van 2,97 sterren. De standaardafwijking van deze stemmen is 0,68

Seizoenen