2047: Sights of Death (2014)

Alternatieve titel: Death Squad

Italië
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Alessandro Capone
met Danny Glover, Daryl Hannah en Rutger Hauer

Het is het jaar 2047. De planeet wordt geregeerd door een repressieve en wrede overheid (de CCG). Landen die niet toegetreden zijn worden beschouwd als verschroeide aarde. Ryan, een opstandige agent van de 'Green War'-groep, wordt op een missie gestuurd om bewijs te verzamelen over de gruwelijke misdaden van de militaire vleugel van de CCG. Tijdens zijn missie wordt hij geconfronteerd met kolonel Asimov.

avatar van FunkStarr
Lachwekkend slecht dit. Hauer is een en al rimpel en de enige die er nog een klein beetje wat van probeert te maken is Glover.

avatar van schumacher
Miljaarde zeg miljaarde, pfpff. Wat een snertfilm.
Bar maar dan echt ook barslecht deze film, der is werkelijk nikske goeds aan ze.
Geloof mij, je mag gerust nog grote fan zijn van sciencefiction en noem maar op, laat deze maar snel links liggen, de eerste 10min weet je al snel het op niks ga trekken, amateurisme ten top.
Ondanks een aantal bekende acteurs derin, ook zij deden mee aan het barslechte niveau vd film.
Zo zie je maar, twil niet zegge er bekende acteurs in meedoen het een goede film zal zijn.

Ohh wa errug

avatar van blurp194
Geriatriefestijn.

Als de ouwe knarren er nou nog wat van zouden maken, maar nee. Niks komt er uit, een stelletje strijkplanken wat staat te acteren. Rutger Hauer nog als ergste, volstrekt onovertuigend.

Een behoorlijk verhaal was kennelijk ook al teveel gevraagd.

avatar van Moviestar1979
Laat je absoluut niet misleiden door de cast, want de film zelf is heel slecht!

Danny Glover, Rutger Hauer en Daryll Hannah in 1 film klinkt aantrekkelijk, maar het verhaal weet de aandacht van de kijker amper te prikkelen.

1,5 *

avatar van syno
Ik vind het nog te pruimen, ook al staat er op de kaft, het spektakel van de expendables te mogen verwachten is het zeker dat niet! Maar vond het wel best om eens gezien te hebben, maar naarmate het einde werd het, of kwam het liever trager op gang.... Michael Madsen blijf ik nog graag zien spelen, al zijn zen rollen minder en minder... nuja...kan van iedereen in de cast gezegd worden.... behalve Stephen Baldwin, die ik nog echt graag zag acteren in een film..

avatar van dvdcrusher
Waardeloze troep, zonde dat grote namen als Stephen Baldwin, Rutger Hauer, Michael Madsen, Daryl Hannah en Danny Glover dit script aanvaard hebben. Als er een ding is dat deze film bewijst, is het dat je geen goede film kan maken zonder een goed scenario. 1,5 sterren

avatar van Bram0108
Dit was niet best. Ik had met Hauer wel een wat betere film verwacht. Ik heb mij er niet eens mee vermaakt!

avatar van Left4Dead
Zonde dus voor al die grote namen uit vervlogen tijd.
Overslaan dus.