Bone Daddy (1998)

Verenigde Staten / Canada
Horror / Thriller

geregisseerd door Mario Azzopardi
met Rutger Hauer, Barbara Williams en R.H. Thomson

Patholoog Palmer schrijft misdaadromans. Hij ontvangt een pakket met het scheenbeen van zijn uitgever. Met een politieagente gaat hij op zoek... In haar tuin vinden ze een lijk.

Standaard thriller met niets nieuws onder de zon. Hauer speelt zoals altijd aardig maar de rest (mede acteurs, plot) laat hem in de steek. Met de gedachte dat het een B film is valt er goed naar te kijken.

Deze film toevallig in een vaag winkeltje in de middle of nowhere in Indonesie gevonden, maar het bleek niet echt de moeite waard te zijn. Hauer was nog wel redelijk, maar het verhaal is echt niks...

Zeker geen topper. En ook nog eens niet origineel
Van diverse andere thrillers wordt er hier en daar wat gejat.

avatar van jackie chan
Woho een action Now film die op MM al 19stemmen heeft:D

maarja erg enthoustiast zijn ze op MM ook niet dus ik ga een andere film kijken

ik kijk namelijk op MM wat voor film het is want de site van Action Now is echt niks.

avatar van fritsy
De hele zender is niet wat die action now.

Zit al 3 mnd te wachten op refreching van de films,
en toch kijk ik soms. die bout zender is voor een euro nog te duur voor die antieke B tv films.

avatar van mikey
Misschioen standaard maar best okay. En Hauer doet het goed. Zie het als een bovengemiddelde tv thriller die erg aardig is verteld en daarom spannend bovendien.