Il Villaggio di Cartone (2011)

Alternatieve titel: The Cardboard Village

Italië

geregisseerd door Ermanno Olmi
met John Geroson, Rutger Hauer en Massimo De Francovich

Een priester komt in aanraking met een zeer diverse groep van illegale immigranten die de kust van Zuid-Italië hebben weten te bereiken. De levens van de vluchtelingen raken onderling verstrengeld met de lokale bevolking en allen hebben een overeenkomstig doel; een zoektocht naar vergeving, religie en solidariteit.

Via het zoek programma van MM niet te vinden zelfs niet als je de titel copy past doet blijft een drama... Film gevonden door te googlen en daarna op de link klikken van moviemeter.

Meneer Bungel
stinissen schreef:
Typ in villaggio en je bent er.