Magic Flute Diaries (2008)

1 stem

Canada
Muziek / Avontuur

geregisseerd door Kevin Sullivan
met Rutger Hauer, Warren Christie en Laura DeCarteret

Tom is een talentvolle zanger die onverwachts de hoofdrol in het theaterstuk The Magic Flute krijgt. Hij speelt samen met een mysterieuze Oost-Europese diva, op wie hij al snel verliefd wordt. Wat begint als een droom wordt al snel een nachtmerrie wanneer Tom er achter komt dat ze onder dwang de rol moet spelen. Dr. Nagel wordt gedwongen haar te trainen in de befaamde aria's, maar ze verdwijnt. De première van het stuk komt in gevaar en Tom wordt radeloos. Hij gaat naar haar op zoek en komt hierbij in een gevaarlijke wereld terecht vol intrige en gevaar, dat een weerspiegeling is van zijn rol in het theaterstuk.