Voyage (1993)

Thriller

geregisseerd door John Mackenzie
met Rutger Hauer, Eric Roberts en Connie Nielsen

Morgan en "Kit" Norvell willen hun verwaterde huwelijk redden. Ze besluiten een nieuw leven op te bouwen op Malta, waar ze een vervallen hotel kopen. Maar voordat ze aan de restauratie van het pand beginnen, maken ze eerst een romantische zeiltrip op de Middellandse Zee. In de haven van Monte Carlo zien ze Gil en Ronnie Freeland terug, het mysterieuze koppel dat ze kort voor hun vertrek uit de States ontmoetten. Twijfelend nodigen Morgan en Kit de Freeland's uit om hen te vergezellen op de cruise. Ze maken hiermee de fout van hun leven, want eenmaal van wal laten de Freeland's hun ware aard zien en stellen zich als agressieve psychopaten op. In een mum van tijd verandert de sprookjesachtige reis in een trip die regelrecht naar de hel leidt.

avatar van Spartaan1986
Waarom zo'n lage score?
Vond het een amusante Thriller met een voor de verandering eens goede Eric Roberts. 3*

Eric Roberts is altijd goed in de rol van slechterik.

avatar van Spartaan1986
IceTigerGhost schreef:
Eric Roberts is altijd goed in de rol van slechterik.

Dat zijn jouw woorden

avatar van glimmerman2000
Hele goede film van rutger hauer.
Gister weer eeven gezien.

dikke 4.0

avatar van Barney23
Ik vond het een zeer vermakelijke film heb hem vandaag ff gezien.
een dikke 4.5

avatar van glimmerman2000