menu

Film / Cast en crew / Anthony Hopkins

zoeken in:
Ik heb dat vooral bij Legends of the Fall. Een geweldige rol als Colonel William Ludlow, zeker nadat hij een hersenbloeding had gehad.

Warren Stantin
Hopkins is vrijwel altijd goed (ook in mindere films) maar zijn beste rol vind ik toch als de butler in Remains of the Day. Echt briljant.

kappeuter (crew)
Bericht verplaatst naar Alfred Hitchcock

kappeuter (crew)
Anthony Hopkins speelt Heineken in nieuwe film over ontvoering - film - VK - volkskrant.nl

De Engelstalige productie wordt geregisseerd door de Zweedse regisseur Daniel Alfredson, die eerder de laatste twee Millennium-delen maakte.

kos
Zozo..

Meneer Bungel
Anthony Hopkins is trouwens een groot fan van André Rieu. Hij (Hopkins dus) schreef zelfs een muziekstuk voor hem.

André Rieu shares Classic BRIT Award with Anthony Hopkins - Andre Rieu - press.andrerieu.com / Anthony Hopkins - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Mmmhh... die André Rieu heeft dus toch meer bereikt dan ik. Hij heeft Anthony Hopkins ontmoet, en ik niet.

Meneer Bungel
Ik vind het toch wat afdoen aan de legende van Hopkins, net als zijn uitlating: ''Als men maar genoeg betaalt, lees ik desnoods een telefoonboek voor.'' Ik zou toch liever horen dat hij zijn rollen uitzoekt op de uitdaging die er in schuilt. Maar ach, ik vergeef het hem meteen als ik aan zijn ijzersterke rollen in bv. TSotL of TRotD denk...

Dick2008
9 films van gezien. Al verbaas ik me weer over het aantal. Wel een goede rol in The Bunker (1981). Magic (1978) dan nog.. Dat is het zo'n beetje. (The Elephant Man was vreselijk).

Gast
geplaatst: vandaag om 16:57 uur

geplaatst: vandaag om 16:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.