International Velvet (1978)

geregisseerd door Bryan Forbes
met Tatum O'Neal, Christopher Plummer en Anthony Hopkins

Het nichtje van de inmiddels volwassen paardrijkampioene Velvet (National Velvet) zet haar zinnen op Olympisch succes.

FisherKing
Is dit reclame voor de schooltandarts.. ?

avatar van predator
leuke film met een erg schattige Tatum. Speciaal voor de paardenliefhebbers.

Vandernagel
Het eerste deel was nog lek voor iedereen. Maar dit deel alleen voor paardenliefhebbers en kleine meisjes. Een zeer matig vervolg op het eerste deel, National Velvet. Hopkins doet het het beste maar O'Neal is echt een ramp. En dan nog te bedenken dat de film 2 uur duurt. Veels te lang.

2,0 sterren

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Het toenmalige kindsterretje en tevens dochtertje van Ryan houdt zich staande in deze sentimentele jeugdfilm met paarden, die ook al een eerder succesvol deel kende: National Velvet. Redelijk.