Wild Hearts Can't Be Broken (1991)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Steve Miner
met Gabrielle Anwar, Michael Schoeffling en Cliff Robertson

De opstandige Sonora Webster (Anwar) loopt weg van het pleeggezin waar ze verblijft. Ze start een glansrijke carriere als stuntduikster bij een rondreizend circus.

Prima Film.

saske
ik vond hem triestig maar echt een goeie film

avatar van The One Ring
Ongeveer een jaar geleden gezien. Bepaalde momenten zijn me wel bijgebleven. De titel dan weer niet. Wel leuk om eens gezien te hebben.
3 sterren

avatar van Brix
Sterk verhaal, goed in beeld gebracht.
Het einde is helemaal kicks.
Leuk om weer eens gezien te hebben.
Goed genoeg ook om de dvd te kopen.

avatar van narva77
Mooi meisje, die Gabrielle Anwar!
Jammer dat ze daarna (volgens mij) nooit écht grote rollen heeft gespeeld, maar ik kan er ook naast zitten hoor.

narva77 schreef:
Mooi meisje, die Gabrielle Anwar!

Ze had een jaar later nog wel een belangrijke rol in Scent of a Woman. De tango partner van Al Pacino.

avatar van JDSsmetje
Lage verwachtingen komen uit. De titel "Wild Hearts Can't be Broken" zal me niet langer bijblijven dan de film zelf, en dat is niet lang. Dit is zo'n feel-good familiedrama waarbij ik van bij het begin aan de voorspelbare (r)evolutie heb kunnen voorspellen. Maar ook van grootse clichés blijft dit ondermaatse en flinterdunne prent niet gespaard. Er waren te veel irritaties van minpunten waardoor deze film zelf geen vermaak oplevert bij mij.

avatar van AGE-411
Hoe oud is dat meiske en hoe oud is die vent?
Is dat geen pedofilie?

avatar van AGE-411
Waarom tonen ze deze op 3 maanden tijd 2 keer op hetzelfde tijdstip?

AGE-411 schreef:
Hoe oud is dat meiske en hoe oud is die vent?
Is dat geen pedofilie?

Zij was 21, hij 30.
Niet zó gek toch?

Zij ziet er wel 14 uit !

avatar van Brix
Wel een mooie leeftijd toch Smetje?