Beowulf (2007)

Animatie / Fantasy

geregisseerd door Robert Zemeckis
met Ray Winstone, Anthony Hopkins en John Malkovich

Beowulf (Ray Winstone) besluit een einde te gaan maken aan de ellende en verwoestingen, waarvan het monster Grendel de oorzaak is. Maar de strijd blijkt vele malen moeilijker en zwaarder dan Beowulf ooit had kunnen denken. Maar Grendel blijkt niet het enige probleem, zijn moeder verschijnt al spoedig ten tonele om ook strijd tegen Beowulf te leveren.

avatar van MovieMind
Goede animatiefilm, leuk gemaakt met een aardig verhaal.

avatar van Dynamovie
ik begrijp de lage waardering hier niet want het is een zeer bijzondere film.

avatar van firepotatoe
Wat is het verschil tussen de Beowulf fim van 2005 en deze Beowulf film uit 2007?

Deze film vond ik een goede boeiende animatie. Wellicht ga ik die van 2005 ook kijken. Tenzij die een stuk slechter is. Op moviemeter heeft die van 2005 een cijfer van 2,38
Maar deze scoort op zich niet veel beter 2,78 wat ik persoonlijk wel apart vindt.

avatar van Rickyman
Nee, dit soort moderne formule werkjes kunnen mij weinig boeien, en heeft net als Avatar (of Final Fantasy ed) zo'n oninteressant saai, langdradig uitgerekt standaard plotje.
De animatie vind ik gewoon storend en ziet er lelijk uit, de imitaties van bewegingen, gezichtsuitdrukkingen etc van de bekende sterren lijken nauwelijks en zien er ook te gemaakt uit.
Erg nep allemaal.

Jammer van de niet zo mooie animatie , maar ook niet slecht .

avatar van fun in acapulco
Deze film had zich toch wel goed geleend voor wat seks scenes. Nu is het vooral grappig hoe ze het lid van Beowulf verborgen weten te houden.