Slipstream (2007)

Drama / Thriller

geregisseerd door Anthony Hopkins
met Anthony Hopkins, Christian Slater en Fionnula Flanagan

De wat oudere scriptschrijver Felix Bonhoeffer (Anthony Hopkins) leeft in twee werelden. De ene wereld wordt gevormd door de realiteit, en de andere door zijn eigen gedachten. Als hij bezig is met het script voor een nieuwe film, beginnen zijn gedachten hem parten te spelen. De door hem bedachte personages duiken plots in de realiteit op, en andersom.

avatar van voomzap
Misschien even hier kijken beste mensen - Wellicht wordt het dan duidelijk?

ben een hele grote fan van Hopkins, maar heb in tijden niet zo'n slechte film gezien, waardeloos!

avatar van Number23
Tjah ik kan er niet veel mee. Flits, flits, kleuren. Superslecht istie niet en ook niet echt moeilijk vindt ik. Of ik moet een heeeeeeel groot stuk over het hoofd zien. Ik ga gewoon lekker mild doen en 2* geven, ook vanwege een niet slechte Slater en leuke scenes op de filmset.

avatar van Zeriel
Beetje vermoeiende film. Vervreemdende effecten kunnen goed werken mits goed toegepast en gedoseerd. Hier gaat het de hele film maar door zodat het vooral heel erg irritant wordt.
Er zit geen rust in de film, je kunt niet meeleven met de karakters of de hoofdpersoon omdat je de kans niet krijgt om ze een beetje te leren kunnen.
Op zich zijn veel effecten best aardig gedaan, alleen is er zo'n overkill dat het totaal geen effect meer heeft.

avatar van AC1
AC1
Ik was toch voldoende geintrigeerd om te blijven kijken.

avatar van rudivermeij
Kon er weinig van maken.