• 8.978.888 stemmen

Genre: Drama / Misdaad

Ontwikkeld door: Alexi Hawley

Met onder meer: Nathan Fillion, Melissa O'Neil en Eric Winter

Release datum: dinsdag 16 oktober 2018

Eerst uitgezonden op: ABC (Verenigde Staten)

Plot The Rookie

John Nolan is net veertig. Hij bevindt zich op een keerpunt in zijn leven: hij is net gescheiden van zijn vrouw en zijn zoon gaat naar de universiteit. John besluit vervolgens om een ​​oude droom waar te gaan maken en politieagent te worden. Hij verhuisd naar Los Angeles en vervoegt de Los Angeles Police Department, waar hij de oudste "jonge rekruut" is.

Komt er een The Rookie seizoen 7?

Jackson West

Meningen over The Rookie

avatar van Aapje81

Aapje81

woensdag 23 september 2020
The Rookie seizoen 1 Typische ABC serie. Het tempo is hoog, de actie uitstekend en de acteurs sympathiek voor zover dat mogelijk is in een politieserie. De afleveringen vliegen voorbij en het niveau is redelijk constant. Geen topper maar wel lekker popcorn vermaak. Op naar seizoen 2!

dinsdag 27 februari 2024
The Rookie seizoen 1
cor1946 schreef:
Na 13 aflevering gestopt met kijken. Wat een k..t serie, en maar lullen brr.
Je kunt me veel zeggen over deze serie, maar actie zit er zeer zeker wél in. Haha. Een gemiddelde shift heeft toch minstens een auto-achtervolging, een schietpartij, een overval en een natuurramp.

cor1946_tv

woensdag 10 januari 2024
The Rookie seizoen 1 7 afleveringen gezien, valt vies tegen ,saai echt tv serie.Misschien zitten er goede afleveringen bij. We gaan verder.

De Blauwe Rijder_tv

vrijdag 8 september 2023
The Rookie seizoen 3 Deze serie staat nu alleen nog maar in het teken van WOKE. Alle blanken zijn slecht en zwarten goed. Alle bekende woke thema's passeren de revue. Het concept van de the Rookie was leuk en in het begin ook een leuke serie maar het is niet meer om aan te zien.