menu

Film / Cast en crew / Tom Hanks

zoeken in:
Leuk plaatje, mis alleen dan zijn oscarwinnende rol in Philadelphia

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/544317_10152667855055422_253011203_n.png

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

The dude in the white doesn’t know Tom hanks, never met him never will!! Tom was sitting at a bar with his friend having a drink, when he noticed this guy passed out. He went over to see if he was ok and noticed the guy’s smart phone on the table. So he shot off a few pics and put the phone in the guys pocket!! Imagine waking up the next day and checking your phone!

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=_3ASoBrFGlc

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Captain Phillips (2013)

Boeiende trailer. Na die Scandinavische prent nu een film uit Hollywood over dit onderwerp. Kon niet uitblijven natuurlijk maar ik zie het wel zitten.

Trailer van Saving Mr. Banks:

https://www.youtube.com/watch?v=HPJM47fgfQc

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=1ZWLWxpBv5g

Tom Hanks raast door filmcarrière in zeven minuten - AD.nl

Dick2008
Om op het eerste bericht te reageren.

In die vroegere films, dan heeft hij wel leuke rollen neergezet. Heeft zelfs een tijdje tot mijn favoriete acteurs gehoord. In Saving Private Ryan zet hij ook een goede, overtuigende rol neer. Toen ik hem in That Thing You Do! (1996) zag werd het al minder. En te vernemen dat hij zelf niet over zijn eerste rollen te spreken is, doet er nog een schepje bovenop
Toch 17 films gezien.

Nadat ik zojuist Turner & Hooch (1989) gezien heb kwam ik er achter dat ik slechts zes films waarin Tom Hanks meespeelt gezien heb, namelijk:

*5 - The Green Mile (1999)
*4 - The Terminal (2004)
*4 - Captain Phillips (2013)
*3.5- Turner & Hooch (1989)
*3.5- Angels and Demons (2009)

Alle zes de films hebben een zeer fraaie score, ik heb gelukkig dus nog veel te ontdekken
De volgende vijf films hoop ik zo spoedig mogelijk te kijken (allen staan op Netflix):

Forrest Gump (1994)
Cast away (2000)
Catch me if you can (2002)
Road to Perdition (2002)
The Da Vinci Code (2006)

Momenteel de acteur waarvan ik het meest gezien heb, samen met Jason Statham (elk 12 stuks). Opvallend gezien ik nooit echt bewust een Hanks film opleg, en ik me zelfs tot nu toe niet kan voorstellen dat ik twaalf Hanks films gezien heb. Wellicht is dit vooral het geval gezien hij vaak samenwerkt met Spielberg of Zemeckis waar ik ook al veel van gezien heb.

1. Catch Me If You Can - 4.0*
2. Toy Story - 4.0*
3. Toy Story 3 - 4.0*
4. Cast Away - 3.5*
5. Toy Story 2 - 3.5*
6. Saving Private Ryan - 3.0*
7. Forrest Gump - 3.0*
7. The Terminal - 2.5*
8. The Polar Express - 2.5*
10. Bridge of Spies - 2.0*
11. The Green Mile - 1.5*
12. Cloud Atlas - 1.5*

Dit verklaart al veel, gezien ik vergat dat Hanks meespeelt in de Toy Story-reeks en ik niet wist dat hij in Catch Me If You Can meespeelde. Net zoals bij The Polar Express dat ik als kind zag. En ook Cloud Atlas associeerde ik niet met Hanks. Bon, voor de rest vele jaren '90 blockbusters en meer dan eens teleurstellend. Saving Private Ryan moet ik wel nog eens zien, maar de rest is gewoon flauwe koek dat snel zal wegzakken. Apollo 13 wil ik dringend eens bekijken. En films zoals Road To Perdition, Captain Philips of het nog uit te komen Sully zien er interessant uit. Hij heeft ook nog twee interessante miniseries (band of brothers & from the earth to the moon).

De acteur waarvan ik voorlopig het meest heb gezien, maar niet mijn favoriete acteur.

kappeuter (crew)
geplaatst:

https://www.youtube.com/watch?v=FDrjmIR0-cc

Gast
geplaatst: vandaag om 20:36 uur

geplaatst: vandaag om 20:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.