• 8.670.631 stemmen

The Man with One Red Shoe (1985)

Komedie | 92 minuten

• Google Play Bekijk via Google Play
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Man with One Red Shoe

"Mugged, bugged, chased and seduced. Why is every one after Tom Hanks?"

Remake van 'Le Grand Blond avec une Chaussure Noire' uit 1972. Criminelen die op het vliegveld een koerier moeten ontmoeten, worden achtervolgd door de CIA. De criminelen slagen erin de CIA te doen geloven dat de onschuldige voorbijganger Richard, die toevallig opvalt door een ongelijk paar schoenen, hun koerier is, waarna de CIA hem intensief begint te schaduwen.

avatar van FisherKing

FisherKing

Wat is ie slecht.. bedankt voor het toevoegen... maar niet heus.. Hoewel als ik me herinner was die Franse een stuk beter....

avatar van petey

petey

• 1901 berichten

jullie hebben gelijk, zoals zo vaak was het origineel stukken beter.

avatar van Wouter

Wouter

Origineel helaas niet op dvd (ook niet in Frankrijk). Ja, gedubd in Deutschland....

avatar van Don sandro

Don sandro

Ik vond dit wel een leuke film

zeker de moeite waard

avatar van Kricky

Kricky

best een grappige film. lang geleden dat ik hem heb gezien

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Soms is de herinnering mooier dan de realiteit.. Toch stond toentertijd Hanks altijd garant voor een avondje lachen. Tijden veranderen helaas. Wat overblijft is een bij vlagen vermakelijk maar weinig zeggend filmpje met een al even matig verhaaltje.

avatar van niethie

niethie

Niet zo'n bijzondere komedie inderdaad, al was hij lang niet zo slecht als ik me hem herrinerde. Een leuke plotje, een paar leuke momenten en een aardige rol van Hanks, maar daar bleef het helaas ook bij.

2,5 sterren

avatar van DDT

DDT

Leuke typisch jaren 80 movie

avatar van teigertje

teigertje

Een golden oldie classic.

Met de nog jonge Tom Hanks.

Een gezellige eighties sfeer.

Maar niet zijn aller leukste.

Wel een fijne en leuke film.

Met een wat onduidelijk Spionage komedie verhaal.

Maar blijft de moeite waard.