menu

Film / Cast en crew / Nicole Kidman

zoeken in:
Awww! Keigaaf voor haar! Leuk nieuws om te horen! Gefeliciteerd Nicole en Keith.. !

Nicole Kidman en Naomi Watts gaan samen in een film spelen

News: Nicole Kidman en Naomi Watts in erotische thriller
Twee goede vriendinnen uit Australië zullen elkaar opnieuw ontmoeten op een filmset. Volgens Empire heeft Nicole Kidman er voor gezorgd dat ze aan de zij van Naomi Watts kan spelen in de erotische thriller Need. Het is al geleden sinds Flirting (1991) dat de twee dames in één film tezien waren. Het feit dat ze in de thriller elkaars aartsvijanden zullen spelen zal het plezier voor de vriendinnen waarschijnlijk alleen maar verhogen: Watts speelt een psychiater, die haar instabiele patiënt Kidman er vandoor ziet gaan met haar man.

Volgens de eerste berichten zou de film zal geregisseerd worden door Ryan Murphy, die de grote man achter de serie ”Nip/Tuck” is en die in zijn filmdebuut maakte met Running with Scissors (2006). Murphy tekende onlangs een driejarige megadeal met Fox, ter waarde van een dikke $15 miljoen om films te ontwikkelen, het vijfde en zesde seizoen van Nip/Tuck te maken en zijn nieuwe tv-serie 4oz te ontwikkelen. De films die Murphy naast Need al op stapel heeft staan zijn Eat, Pray, Love met Julia Roberts en Dirty Tricks (2008) met Meryl Streep en Brad Pitt.

Buiten misschien King Kong (2005) heb ik Naomi Watts nog niet in een foute rol gezien. Hetzelfde geldt voor Nicole Kidman. Het zijn stuk voor stuk talentvolle actrices die vooral schitteren in dramatische rollen. Erotische thrillers leveren niet altijd geslaagde films op, maar met die twee megasterren geef ik het voordeel van de twijfel.

Van: http://boy-meets-girl.skynetblogs.be/post/4182249/news-nicole-kidman-en-naomi-watts-in-erotisch

veron35
Ik heb pas 2 weken geleden mijn 1e film met haar gezien en ik moet zeggen dat ik haar behoorlijk goed vind.

Moulin Rouge 5* en een plaats in mijn top 10
The Human Stain 4,5*
Malice 4,5*
Cold Mountain 4*

Ze speelt in goede films. Dat helpt ook mee. Vooral in The Human Stain vond ik haar goed.

veron35
Halcyon schreef:
Ik vind ze nogal arrogant overkomen. Haar kwaliteiten als actrice zijn wel OK.

Dat straalt ze toch niet echt uit.

Prima actrice.
Dogville - 4,5*
The Hours - 4*
The Others - 3,5*
Eyes Wide Shut - 3,5*
Batman Forever - 2,5*

veron35 schreef:
(quote)

Dat straalt ze toch niet echt uit.

Ik ken eigenlijk bijna geen actrice die meer arrogantie uitstraalt. Of ze ook arrogant is weet ik niet. Maakt me ook niet veel uit, ze acteerd zeer goed.

veron35
The One Ring schreef:
(quote)

Ik ken eigenlijk bijna geen actrice die meer arrogantie uitstraalt. Of ze ook arrogant is weet ik niet. Maakt me ook niet veel uit, ze acteerd zeer goed.

Licht er maar net aan welke film. In Moulin Rouge en Cold Mountain is ze totaal niet arogant, maar in The Human Stain wel.

Als actrice of als persoon? Ik zag haar een keer bij Oprah Winfrey en ik vind haar heel sociaal en leuk overkomen. Jong ook, een jonge uitstraling. Ik vind haar ook knap, maar ze is wel wat doorgeslagen met de botox helaas

veron35
Op het moment vind ik haar de beste (en de knapste) actrice die er is.

Moulin Rouge! 5* + top 10
Dogville 5* + top 10
The Others 4,5*
Far and Away 4,5*
Malice 4,5*
The Human Stain 4*
To Die For 3,5*
Cold Mountain 3,5*

veron35
jordybeukeboom schreef:
Als actrice of als persoon? Ik zag haar een keer bij Oprah Winfrey en ik vind haar heel sociaal en leuk overkomen. Jong ook, een jonge uitstraling. Ik vind haar ook knap, maar ze is wel wat doorgeslagen met de botox helaas

Vind ik ook altijd op extra's van dvd's.

In 'To die for' speelt ze één van haar beste rollen. Behoorlijk fijne film ook. Zeker aanrader voor fans van kidman, voor niet-fans ook eigenlijk. (of begin ik nu als de burgemeester van samson te klinken?)

De beste actrice die er nu op aarde rondloopt, hoe slecht de film ook is Nicole speelt de sterren van de hemel...

Het is een actrice die met de jaren alleen maar mooier wordt. Moet je eens Dead Calm naast The Golden Compass leggen en beseffen dat het bijna 20 jaar verschil is.

veron35
Maar bij The Golden Compass zit ze onder de make up.
Recent:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://socialitelife.buzznet.com/images/2007/10/nicole_kidman_100907_03.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Paar jaar geleden:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://images.art.com/images/products/large/10102000/10102203.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

The Last
Damn.. die voorhoofd zit vol met botox..

Hoe is het trouwens met ons Nicole nu?
Met die baby die op komst is of nog moet komen, ik vind haar haar te sterk naar achter getrokken of ben ik dat alleen

klute89
The Last schreef:
Damn.. die voorhoofd zit vol met botox..

Een expert

klute89
Een goede film met Kidman vind ik wel Dead Calm, wat volgens mij ook direct haar doorbraak was.

Geweldige actrice. Voor To Die For had ze echt een oscar verdient.
Jammer dat ze zoveel aan haar gezicht heeft laten doen maar ze noch steeds heel knap en ze heeft een ontzettend schattige lach.

Ik had nooit erg hoog van haar op, maar in Moulin Rouge was ze fantastisch. Ik zou wel wat meer van haar willen zien. Ik vind ook niet dat ze zo'n arrogante uitstraling heeft trouwens.

rose
matthijs_013 schreef:
Het is een actrice die met de jaren alleen maar mooier wordt. Moet je eens Dead Calm naast The Golden Compass leggen en beseffen dat het bijna 20 jaar verschil is.
Ach gut nee. Ze kan bijna niet eens meer met haar ogen knipperen, staat gewoon strak van de botox. Jammer.

Beter strak van de botox dan saggy van nature.

Ik vind haar echt eng hoor, ze is gewoon te fake voor woorden. Maar ja ze kan dan natuurlijk wel heel aardig zijn. Echt een geweldige actrice vind ik het ook niet, vond haar nog wel leuk in The Others en Moulin Rouge!

Dwaalman
Ik heb de laatste tijd toevallig veel films met Nicole Kidman gezien (mijn vriendin vroeg zich laatst hardop af wat ik toch had met mevrouw Kidman toen ik wéér met een film thuiskwam waar ze in speelde). Ze kan absoluut acteren, maar tegelijkertijd kan ze in de verkeerde rol nogal stijf en arrogant overkomen. Als de rol daar om vraagt is dat natuurlijk prima, maar anders is 't een beetje storend. Je ziet de actrice dan teveel door de rol heen, zogezegd. In welke film vond ik haar nu ook weer zo irritant... O ja, in Cold Mountain. Kwam ook door dat rare accent dat ze zich voor die rol had aangemeten. Wat ik wel weer een indrukwekkend staaltje acteerwerk vond, is een scène uit Birth, waarin ze... even kijken hoe ik het kan formuleren zonder dat 't een spoiler wordt... eh... zich langzaam iets realiseert tijdens een bezoek aan de opera. De camera houdt haar gezicht een aantal minuten beeldvullend vast, en je ziet de emoties gewoon over haar gezicht kruipen. Erg mooi. Kortom: goede actrice, maar wat mij betreft niet geschikt voor elke rol die ze speelt.

Dochter voor Nicole Kidman.

Nicole Kidman is vanmorgen in Nashville bevallen van een dochter: Sunday Rose Kidman Urban. Voor de 41-jarige Australische actrice is het haar eerste kindje samen met haar man Keith Urban. "Keith stond tijdens de bevalling aan de zijde van Nicole", aldus de woordvoerder van het koppel. "Moeder en dochter stellen het erg goed." Sunday Rose weegt 3,04 kilogram.

Kidman heeft al twee geadopteerde kinderen met haar ex-man Tom Cruise: Isabella (15) en Connor (13). Eind vorig jaar onthulde ze aan het lifestyleblad Vanity Fair dat ze in het begin van haar huwelijk met Cruise een miskraam kreeg, waarna het echtpaar besloot tot adoptie over te gaan.

Keith Urban, een jaar jonger dan Kidman, gaf afgelopen weekend nog een optreden in Nashville. De Australische countryzanger vertrouwde zijn publiek toe dat zijn vrouw "heel, heel, heel, heel, heel, heel erg zwanger" is. (odbs & hln.be)

Tsja, Kidman is gewoon het levende bewijs dat make-up toch nog ergens goed voor is. Maar natuurlijk wel lekker ontspannen dat zij in Hollywood zonder make-up op straat kan lopen. Geen kip zal haar herkennen.

speranza
Heel overtuigend in Dogville.

Ze wordt zichtbaar ouder, net zoals ij Julia Roberts, wordt het gezicht wat scherper en wordt de mond wat strakker. Botox zal wel helpen maar dat is maar tijdelijk. In " Australia" kun je heel goed zien dat ze langzaam richting de middelbare leeftijd gaat. De tijd staat nu eenmaal niet stil.
In "Australia" overdrijft ze haar rol als Lady Ashley lichtelijk, geen gemakkelijke opgave trouwens want als je de bijpassende opvoeding niet hebt gehad zul je er nooit een worden.
Overigens wel een goeie film.

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=pWFuQlLqqZk

Hemingway & Gellhorn (2012) (HBO)

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=YJWrXKoTpL0

Stoker (2013) (nog geen NL release bekend - BE: 20-03-2013)

kappeuter (crew)
KIDMAN IN BELGIË VOOR OPNAMES GRACE OF MONACO

Afgelopen weekend zijn de opnames van de film Grace of Monaco in aanwezigheid van Nicole Kidman van start gegaan in Brussel, België.
Kidman speelt Grace Kelly, de Amerikaanse Hollywoodster die prinses van Monaco werd. Tim Roth, bekend van onder andere Pulp Fiction, neemt de rol van haar man Prins Rainier voor zijn rekening.

De opnames in België duren dertig dagen. Deze zijn begonnen in het Brussels Parlement, daarna vertrekt de ploeg naar Gent en als laatste naar een studio in Lint, Antwerpen.
Grace of Monaco is een Belgisch-Italiaans-Franse coproductie over het leven van Grace Kelly. Het Brussels Parlement fungeert als decor voor de kantoren van prins Rainier en voor officiële recepties. In totaal werken er een vijftigtal Belgen mee aan de film en zo'n driehonderd figuranten.
In België worden er scènes opgenomen met Nicole Kidman (Grace of Monaco), Tim Roth (Prince Rainier), Paz Vega (Maria Callas), Frank Langella (Francis Tucker), Derek Jacobi (Count Fernando D’Aillieres) en Robert Lindsay (Aristotle Onassis).

De film Grace of Monaco wordt geregisseerd door Olivier Dahan, die eerder verantwoordelijk was voor de Oscar© bekroonde film La Môme (2007). Naast Nicole Kidman en Tim Roth schitteren ook Frank Langella (Wall Street: Money Never Sleeps) en Milo Ventimiglia (Heroes) in de film.
Grace of Monaco draait naar verwachting begin 2014 in de Nederlandse bioscopen.

(persbericht eOne)

Dick2008
10 films van gezien van de 55 films die op de site staan. Flink wat, Malice (1993) is de enige film die nog redelijke scoort. Bekende naam in de filmwereld, maar weinig bijzondere actrice.

Nicole Kidman on the Secrets of Her Career (and More ‘Big Little Lies’) - Variety
For more than three decades, Kidman has been nibbling, devouring, gnawing — and savoring — her way through some of the most complex roles in Hollywood. Her menu of projects touches on every genre imaginable, and then some. She could easily program a festival of her own films: auteur-driven dramas (“Eyes Wide Shut,” “Birth”), art-house period pictures (“The Hours,” “The Portrait of a Lady,” “Cold Mountain”), elevated horror flicks (“The Others”), satire (“To Die For”), popcorn hits (“Days of Thunder,” “Batman Forever”), an Adam Sandler movie (“Just Go With It”) and the best original musical of the last 20 years (“Moulin Rouge!”).

Gast
geplaatst: vandaag om 09:42 uur

geplaatst: vandaag om 09:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.