Boy Erased (2018)

Biografie / Drama

geregisseerd door Joel Edgerton
met Lucas Hedges, Nicole Kidman en Russell Crowe

Jared is zoon van een pastoor afkomstig uit een Amerikaans dorpje en homoseksueel, wat voor problemen zorgt bij zijn ouders Nancy en Marshall. Zij zetten hem voor het blok: hij moet naar de therapeut Victor Sykes opdat hij 'genezen' kan worden van zijn seksuele geaardheid. Indien niet wordt hij uit de levens van zijn familie, vrienden en de religieuze gemeenschap verbannen.

avatar van John Milton
Alleen van de synopsis word ik al kwaad, benieuwd wat Edgerton hiermee gaat doen...

kappeuter (moderator)

kappeuter schreef:
Fijn.

Lucas Hedges kiest trouwens niet de meest makkelijke rollen in lekker luchtige films

Heel top celebrity Australie doet mee; Edgerton, Crowe en Kidman

Gelukkig draait de film in Pathe in feb.

kappeuter (moderator)
kappeuter schreef:

UPDATE:
Bioscooprelease is helaas komen te vervallen...

avatar van badfans69
Geprezen film Kidman en Crowe niet in bioscoop: te weinig hitpotentie - AD.nl

Ook in België zal de film niet in de bioscopen worden uitgebracht.

avatar van bjerik76
de titelsong alleen al geef ik 4 sterren

bizar dat hij niet in de bios komt, aan de cast zal het niet liggen.
het zal dan aan het thema liggen vrees ik.

avatar van John Milton
Jammer, ik had hem wel in de bios willen zien.