• 8.345.948 stemmen

Met onder meer: Alexander Skarsgård, Nicole Kidman en Claes Bang

Releasedatum: 28 april 2022

Plot The Northman

"Conquer your fate."

'The Northman' volgt een Noorse prins, Amleth genaamd. Als zijn vader op een dag wordt vermoord, zint hij op wraak. Tijdens zijn jacht op de moordenaar zal hij echter door diepe dalen moeten gaan.

imageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van Jotil

Jotil (crew bioscoopreleases)

Vanaf 31 maart 2022 in de bioscoop (Universal Pictures International Netherlands)

avatar van Jotil

Jotil (crew bioscoopreleases)

Jotil schreef:

Verplaatst naar 28 april 2022.

avatar van Boneka

Boneka

• 1931 berichten

Moore winterfilm komt ie in de lente.

avatar van Filmkriebel

Filmkriebel

Eggers films blijken altijd het wachten waard. Vanzelfsprekend op mijn to see lijst 2022.

avatar van Kondoro

Kondoro

• 2044 stemmen

Super vet! Laat maar komen!

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Dat is een hele aardige cast. Ben wel benieuwd naar dit. Heb bewust de trailer niet gekeken, want vaak verraad het toch veel van de film.

avatar van Seifer

Seifer

Ik ben niet echt enthousiast over de cast, met Alexander die gewoon het acteer talent ontbreekt die zijn pappie wel meer had. Het komt bij mij over als een 13 in een dozijn film.

avatar van Warp

Warp

Niet direct super enthousiast over de trailer, maar hopelijk kan Eggers er toch wat moois van maken. Blijft deze dagen toch een van de interessantere horror regisseurs voor mij.

avatar van wihu61

wihu61

Trailer gezien... lijkt wel Lord of the rings fantasy-kitsch met die eeuwige "brave warriors". Maar goed, er is markt voor...