ad

Met onder meer: Nicole Kidman, Hugh Grant en Edgar Ramírez

Release datum: 25 oktober 2020

• Ziggo Bekijk via Ziggo

Over Undoing, The

Grace Sachs leidt het leven dat ze altijd gewild heeft. Ze is een succesvolle therapeute die op het punt staat haar eerste boek te publiceren, ze heeft een toegewijde echtgenoot, Jonathan, en hun zoontje doet het goed op school. In haar voortvarende leven komt plots verandering door een gewelddadige dood en een reeks verschrikkelijke onthullingen die het gevolg zijn. Terwijl ze het ene leven probeert te ontleden, moet ze dat van haar gezin proberen in stand te houden.

Social Media

Alle Media

Meningen over The Undoing

james_cameron_mm

zaterdag 19 december 2020
The Undoing seizoen 1 Met The Night Manager bewees regisseuse Susanne Bier goed uit de voeten te kunnen met het format van een miniserie, dus de verwachtingen voor dit moordmysterie met Nicole Kidman en Hugh Grant in de hoofdrollen waren dan ook hooggespannen. En dan valt het resultaat toch wat tegen. De plot is, hoewel best spannend, sporadisch aan de onwaarschijnlijke kant en de personages weten lang niet altijd te boeien. Het helpt daarbij niet mee dat Hugh Grant een beetje miscast is en dat Nicole Kidman haar eigen belichting nodig heeft om haar porceleinen huidje zo bleek mogelijk in beeld te krijgen. Enige emotie is van haar volledig strakgetrokken gezicht in ieder geval niet meer af te lezen. Gelukkig hebben we de altijd betrouwbare Donald Sutherland nog in een belangrijke bijrol. Eén en ander werkt toe naar een nogal dik aangezette en geforceerde climax. Leuk, al met al, maar schrijver David E. Kelley heeft met bijvoorbeeld Big Little Lies veel beter vergelijkbaar werk afgeleverd.

Suitehome

zaterdag 5 december 2020
The Undoing seizoen 1 Amerikaans drama in een gladde mix van Big Little Lies en The Truth About The Harry Quebert Affair. En hoewel Susanne Bier verschillende goede speelfilms heeft gemaakt, schiet dit New Yorkse drama op een aantal punten tekort. Allereerst het acteren: Hugh Grant lijkt met zijn grimassen niet te zijn verteld dat dit geen romcom is. Van Nicole Kidman daarentegen zien we, om bekende redenen, nauwelijks gezichtsuitdrukking. Noch het scenario, noch het acteerwerk, noch de plot kunnen volledig overtuigen. Wat rest is een gemiddelde whodunnit die zorgvuldig en stijlvol gemaakt is, en zich ontrolt in een prima tempo. Tegelijk blijft alles oppervlakkig, en ontroert het nergens. Gelukkig zien we Sofie Gråbøl (The Killing) in een bijrol terug. Maar zelfs zij blijkt zonder warme trui kil en afstandelijk.

MelRuby

zondag 6 december 2020
The Undoing seizoen 1 Nicole Kidman.. Altijd graag zien acteren, dan kwam de Botox maar toch een mooie prestatie in de voor mij top reeks Big Little Lies. En nu.. Wat een vogelverschrikker.. Totaal geen emotie.. Zo jammer.
Ook geen voeling met Hugh Grant, al maar goed dat Donald Sutherland de meubelen weet te redden op dat vlak..

De serie was voor ons 6h verspilling van onze tijd.. De 1e 3 afl konden er nog mee door maar dan... 😣
Als het aanbod van goede series zo groot is kan je deze best naast je neerleggen..