I Have Never Forgotten You: The Life & Legacy of Simon Wiesenthal (2007)

Documentaire

geregisseerd door Richard Trank
met de stem van Nicole Kidman

Deze documentaire tracht inzicht te geven in de geschiedenis en het leven van de befaamde Oostenrijks-Joodse Nazi-jager Simon Wiesenthal. Door middel van interviews met zijn medewerkers, vrienden en familie en invloedrijke mensen van over de hele wereld ontdekken we de drijvende krachten achter zijn werk.

avatar van Lennon
De titel is de zin waar de docu mee eindigt..

Past er heel mooi in.

Heb deze gekocht in combi met 4 andere Wiesenthal docu's (waaronder Genocide) maar het viel me al met al wat tegen.

Had wat meer "echte" beelden verwacht. Nu wordt er heel veel gewerkt met tekeningen en schilderijen..

Feit blijft dat het een indrukwekkend en ongelovelijk vrhaal blijft..