menu

Film / Cast en crew / Sylvester Stallone

zoeken in:
Thorongil schreef:
Ze zijn zelfs als Escape Plan 3 aan het filmen heb ik gehoord.
Creed 2, hoop dat die net zo entertainend wordt als Rocky IV. Geweldige muziek, actie, one-liners, veel show en spektakel.

De opnames van Escape Plan 3 zijn zelfs een half jaar geleden al afgerond.

Ik verwacht van Creed 2 dezelfde sfeer als in de eerste Creed. Rocky IV is fantastisch maar wel een product uit zijn tijd. Dat zou op dit moment niet meer passen. Wel gaaf om Dolph Lundgren terug te zien als Ivan Drago.

DiDa schreef:
De opnames van Escape Plan 3 zijn zelfs een half jaar geleden al afgerond.

Er is nog steeds geen trailer van Escape Plan 2, laat staan dat de film uit is. Deel 3 is blijkbaar al klaar... goed getimed.

Deel 1 vind ik erg goed, hopelijk zijn de andere 2 delen net zo goed.

Alexander1900 schreef:
(quote)

Er is nog steeds geen trailer van Escape Plan 2, laat staan dat de film uit is. Deel 3 is blijkbaar al klaar... goed getimed.

Deel 1 vind ik erg goed, hopelijk zijn de andere 2 delen net zo goed.

Escape Plan 2 is bijna uit post-productie en heeft een release in juni. Ik verwacht volgende maand een trailer.

Stallone lanceert eigen productiemaatschappij: Balboa Productions.
Sylvester Stallone Launches Balboa Productions | Hollywood Reporter - hollywoodreporter.com

Volgens Stallone komt de Creed 2 trailer vandaag!!

Trailer van Backtrace (2018)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=INDleu1aHyE

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

En de poster:

https://cdn3.movieweb.com/i/movie/uXkrl5XZjcKDQGOHmZGYQyTzFxlePA/384:50/Backtrace.jpg

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=Ra9Y5QCKw5s

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:08 uur

geplaatst: vandaag om 21:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.