Escape Plan: The Extractors (2019)

Alternatieve titel: Escape Plan 3: The Extractors

Actie / Thriller

geregisseerd door John Herzfeld
met Dave Bautista, Sylvester Stallone en Jaime King

De dochter van een machtige zakenman uit Hongkong raakt vermist in wat lijkt op een routine losgeldaffaire. Als Breslin en zijn team verder onderzoek plegen, ontdekken ze dat de schuldige de gestoorde zoon is van één van hun voormalige vijanden. Hij blijkt tevens de geliefde van Breslin gekidnapt te hebben en houdt haar vast in de enorme gevangenis genaamd Devil's Station.

• vanaf vrijdag 19 juli te koop op dvd en blu-ray

avatar van Alexander1900
Ik verwacht er niet veel van. Waarschijnlijk nog minder dan deel 2. Deel 2 is helemaal niks en zeker in vergelijking met deel 1.

avatar van Thorongil
Tja deel 2 en 3 zijn DTV denk ik nietwaar?

Thorongil schreef:
Tja deel 2 en 3 zijn DTV denk ik nietwaar?

Klopt inderdaad!

avatar van The_Maxx
Waarom heet hij hier Devil's Station terwijl hij op internet staat als The Extractors??

avatar van Ajax&Litmanen1
Waarom verlaagt een op zich zo'n grote acteur als Stallone zich tot dit niveau? Hij heeft nog steeds de status dat zijn films in de bioscoop kunnen worden gedraaid.

The_Maxx schreef:

Devil' Station was de werktitel. De studio heeft ervoor gekozen om de titel te veranderen in The Extractors...

avatar van The_Maxx
Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik vond het geen slechte film.
Misschien niet bioscoop waardig, maar heb wel slechtere films gezien met een gevangenis thema.

avatar van Bram0108
Ajax&Litmanen1 schreef:

Inderdaad jammer. Zelfde als bij De Niro en Al Pacino (al lijkt dat nu te veranderen). Ik had liever een paar goede films gezien. Stallone mag wat mij betreft wel een waardig afscheid ik Creed vervolg krijgen bijvoorbeeld!

avatar van Alexander1900
De trailer oogt 'cheap' en lijkt iets beter dan het slechte deel 2.

avatar van Q Jones
Hopelijk heeft Stallone een redelijk grote rol

avatar van DreamTech
Nou deze is weer goed hoor, lekkere actie goeie acteurs en Stallone zelf doet weer lekker mee ( ik denk als opwarmertje voor Rambo V ) stukken beter als Hades ( deel 2) ! ( die ene chinees Shen kan zo voor Michael Jackson door) Prima vermaakt niet verwacht ik moet zelfs een beetje denken aan The Expendables !

avatar van Left4Dead
Slappe meuk met wat vechtpartijtjes erin die niet memorabel te noemen zijn.
Gemeen kijkende Aziaten, flapdrol en topacteur (ahum) 50 cent met zijn prodent-smile en een slap verhaal dat weer eens over een ontvoering van een kind van een rijke magnaat gaat. Hoe zo origineel.

Het is allemaal maar zeer middelmatig, niet boeiend of ergens sterk in te noemen. Het persoonlijke tintje deed mij ook al niets, het script is kabbelend en je weet al binnen de minuut hoe en wat. Ach voor de knokfilm liefhebber en voor het Nederlands tintje in de vorm van De Groot.

Het derde deel is voor mij wederom geen succes, het eerste deel was nog aardig. De personages deden mij niets, het deed me menigmaal traag aan door het zeer beperkt stukje verhaal.
2**, Had er moeite mee om er doorheen te kunnen komen.

avatar van Master Blaster
Gelukkig beter dan deel 2
Stallone heeft ook een redelijke rol.

Kijkt aardig weg maar geen hoogvlieger

avatar van max cady
Deel 2 overgeslagen vanwege de beroerde recensies en dus deze maar een kans gegeven maar ik heb hem toch echt met moeite afgekeken. Wat een bagger zeg.

avatar van AniSter
Knap dat ze er iedere keer weer opnieuw wat van proberen te maken. En wat een ruige jongens allemaal. Stallone blijft een lelijkerd. Toch nog 2 sterretjes voor zijn slotgevecht...

avatar van filmkul
Net als het tweede deel een vrij slechte film. Het verhaal is verre van origineel. De uitwerking is ook al niet al te best. De film heeft een lange aanloop nodig zonder enig voelbare spanning. Je weet al precies waar het naar toe gaat. En inderdaad een kwartier voor het einde komen de voorspelbare knokpartijtjes. Die zijn niet slecht maar hebben we al zo vaak gezien. Het enige pluspunt van de film is de duur. Exclusief de aftiteling nog geen 80 minuten. Overslaan! 1.5/2.0

avatar van DiDa
Echt stukken beter dan het belabberde 2e deel. Het verhaal stelt natuurlijk weer weinig voor, maar dit is gewoon weer een lekkere old school actie film. Stallone heeft een grotere rol dan in het 2e deel en probeert er zichtbaar weer wat van te maken. Ook de overige cast leden krijgen allemaal genoeg te doen of beter gezegd hun moment of shine. De bad guys zijn ook prima! Prima actie film

avatar van schumacher
De 1ste escape plan vond ik echt de top, Arnold en Sly = magic.
De 2de was een slappe hap, allemaal middelmaat gedoe.
En deze 3de hier doet het wel iets beter dan de 2de dat wel maar kan ook totaal niet in de buurt komen van de 1ste.

Al bij al een vermakelijk filmpje met een paar leuke aktie scenes.

Voor Stallone kan ik alleen maar respect hebben, wat een kerel dat het toch is, die leeft toch echt voor zijne job terwijl ik zoiets heb man, je bent over de 70, geniet nog wat vh leven, het kan snel gedaan zijn maar voor die man is dat genieten anders doe je er ook niet mee verder om films te maken en zelf te blijven meespelen.

Men zegt dan wel ach stop ermee , te oud, maar ik zou het toch wat missen mochten we hem nimmer te zien krijgen.