Escape Plan: The Extractors (2019)

Alternatieve titel: Escape Plan 3: The Extractors

Actie

geregisseerd door John Herzfeld
met Dave Bautista, Sylvester Stallone en Jaime King

De dochter van een machtige zakenman uit Hongkong raakt vermist in wat lijkt op een routine losgeldaffaire. Als Breslin en zijn team verder onderzoek plegen, ontdekken ze dat de schuldige de gestoorde zoon is van één van hun voormalige vijanden. Hij blijkt tevens de geliefde van Breslin gekidnapt te hebben en houdt haar vast in de enorme gevangenis genaamd Devil's Station.

• vanaf 19 juli te koop op dvd en blu-ray

avatar van Alexander1900
Ik verwacht er niet veel van. Waarschijnlijk nog minder dan deel 2. Deel 2 is helemaal niks en zeker in vergelijking met deel 1.

avatar van Thorongil
Tja deel 2 en 3 zijn DTV denk ik nietwaar?

avatar van DiDa
Thorongil schreef:
Tja deel 2 en 3 zijn DTV denk ik nietwaar?

Klopt inderdaad!

avatar van The_Maxx
Waarom heet hij hier Devil's Station terwijl hij op internet staat als The Extractors??

avatar van Ajax&Litmanen1
Waarom verlaagt een op zich zo'n grote acteur als Stallone zich tot dit niveau? Hij heeft nog steeds de status dat zijn films in de bioscoop kunnen worden gedraaid.

avatar van DiDa
The_Maxx schreef:

Devil' Station was de werktitel. De studio heeft ervoor gekozen om de titel te veranderen in The Extractors...

avatar van The_Maxx
Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik vond het geen slechte film.
Misschien niet bioscoop waardig, maar heb wel slechtere films gezien met een gevangenis thema.

avatar van Bram0108
Ajax&Litmanen1 schreef:

Inderdaad jammer. Zelfde als bij De Niro en Al Pacino (al lijkt dat nu te veranderen). Ik had liever een paar goede films gezien. Stallone mag wat mij betreft wel een waardig afscheid ik Creed vervolg krijgen bijvoorbeeld!

avatar van Alexander1900
De trailer oogt 'cheap' en lijkt iets beter dan het slechte deel 2.

avatar van Q Jones
Hopelijk heeft Stallone een redelijk grote rol