Escape Plan 2: Hades (2018)

Alternatieve titel: Escape Plan 2

China / Verenigde Staten
Actie / Thriller

geregisseerd door Steven C. Miller
met Sylvester Stallone, Dave Bautista en Jaime King

Ray Breslin runt een eliteteam van veiligheidsspecialisten die zijn opgeleid om mensen uit de meest ondoordringbare gevangenissen van de wereld te halen. Wanneer zijn meest vertrouwde kracht, Shu Ren, wordt gekidnapt, verdwijnt hij in de meest complexe gevangenis ooit gebouwd. Het gebouw is volledig geautomatiseerd en verandert constant van vorm. Met behulp van enkele van zijn oude vrienden probeert Ray hem vrij te krijgen.

avatar van feyenoord126
Left4Dead schreef:
Zielloos werkje, domme knokpartijen.
Een regelrechte aanvluiting.

Vluit jij ook weleens?

avatar van Rujar
Cinema André schreef:
Wat een flop, een jaren 90 filmpje uit 2018. Digitale tralies, knokpartijen en totaal geen verhaal. Slordig gefilmd. Ik kreeg soms het idee of ze niet wisten wat voor film ze aan het maken waten. Waar het verhaal in het eerste deel on gaat, is dat niet in deze film.

En echt??? Laserpistolen??? Anno 2018 het gaat echt nergens over.

Wat je opnoemt is juist het enige positieve aan de film. Jaren 80/90 inluis de muziek. Had wel wat. Gelukkig duurt de film ook niet heel lang.

avatar van deRappe
Heel apart.....normaal gesproken ben ik nogal kritisch...(of is het verwend?)...maar ik vond deze film helemaal nog niet zo gek! Terwijl ik over deze film nogal vrij veel negatieve recensies lees....

avatar van Vdk_Movie
Veel minder dan het eerste deel. Slordige film. Dit speelde Sly puur op de automatische piloot. Dave Bautista is ook geen verkeerde, maar is meer een type voor Die Hard, Fast & The Furios.

avatar van Left4Dead
feyenoord126 schreef:

Vluit jij ook weleens?

Ja, wanneer ik Feyenoord zie spelen op tv.

avatar van WhySoSerious
Film staat ook op Netflix nu.

Escape Plan 2: Hades | Netflix

avatar van feyenoord126
Left4Dead schreef:

Ja, wanneer ik Feyenoord zie spelen op tv.

Oh, je bent geen feyenoord van dus?

avatar van jeroentjuhhhhh
Ai ai ai. Miller gaat van serieus leuke en kwalitatief bovengemiddelde horrorfilms (Automaton Transfusion , Silent Night en Under the Bed ) naar verschrikkelijk ongeïnspireerd DTV actie meuk. Dat is niks nieuws, die weg sloeg hij immers in 2015 al in, maar het blijft een jammerlijke ontwikkeling. Gozer heeft er wel aanleg voor, maar dat komt er met dit soort films echt niet uit.

Hoewel de über dure productie (45miljoen dollar, waarvoor vele malen dank aan China voor deze geweldige investering) eigenlijk het grootste lachertje zou moeten zijn, of het waanzinnig brakke Engels van de Chinese sterren(?!)... is het toch 't extreem domme hoofd van Stallone die het meest op de lachspieren werkt. Terwijl andere helden zoals Schwarzenegger er ook nu nog als een fijne, verjaarde baas uitziet, lijkt Sylvester steeds meer op een strakgespoten Toxic Avenger stand-in.