Escape Plan 2: Hades (2018)

Alternatieve titel: Escape Plan 2

China / Verenigde Staten
Actie / Thriller

geregisseerd door Steven C. Miller
met Sylvester Stallone, Dave Bautista en Jaime King

Ray Breslin runt een eliteteam van veiligheidsspecialisten die zijn opgeleid om mensen uit de meest ondoordringbare gevangenissen van de wereld te halen. Wanneer zijn meest vertrouwde kracht, Shu Ren, wordt gekidnapt, verdwijnt hij in de meest complexe gevangenis ooit gebouwd. Het gebouw is volledig geautomatiseerd en verandert constant van vorm. Met behulp van enkele van zijn oude vrienden probeert Ray hem vrij te krijgen.

avatar van Daan258
Jeetje wat zie ik hier een laag gemiddelde
Heb de film niet gezien maar had echt niet verwacht dat hij zoveel negatieve berichten zou krijgen.
Nu ga ik wel twijfelen of ik hem een keer zal opzetten.

avatar van ambrosini
Waarom een deel 2? Soms moet je een film laten bij deel 1.. Zeer slechte film. Geen minuut van genoten.. Sorry, normaal gesproken vind ik Stallone films wel leuk.

avatar van Alexander1900
Ik zie nu pas de trailer (en de stemmen). Keek er erg naar uit omdat deel 1 in mijn ogen gewoon top is. Maar puur gekeken naar de trailer en dan nog de stemmen, erg teleurstellend dit.

PS check de reviews op IMDB.

avatar van mikey
ik vond deel 1 maar zozo zoals alle films van die andere regisseur.
dit sla ik uiteraard over.

avatar van DiDa
Alle films van Emmet Furla waar een grote ster in zit zijn allemaal misleidend. Zij hebben ook de recente films met Bruce Willis geproduceerd (First Kill, Marauders, enz enz). De ster staat groot op de poster, maar doet maar 15 minuten mee. De scenes zijn uitgesmeerd over de hele film zodat het lijkt alsof hij een aanzienlijke rol heeft.

Escape Plan 3 zal hetzelfde probleem hebben.

oke this niet de zelfde als de eerste film er zit wat spaning in en wat acktie. maar je kom er zijn nog film van hem die niet zo goed zijn zal wel zo bij elke actie held zijn.

avatar van weerwolf79
Waar deel 1 nog vermakelijk was, is deel 2 een teleurstelling.

avatar van Left4Dead
Zielloos werkje, domme knokpartijen.
Een regelrechte aanvluiting.

avatar van Captain Pervert
Nog niet gezien, maar dat ga ik zeker doen om het huidige cijfer (1,85 ster??) tegen het licht te houden.
Maar wel schokkend vind ik die ontplofte kop van Stallone op de poster.

DiDa schreef:

Escape Plan 3 zal hetzelfde probleem hebben.

avatar van Ajax&Litmanen1
Captain Pervert schreef:

Is dat in deze film ook zo dan?

Als je op Stallone doelt, ja. Komt wel de gehele film voorbij, maar wel sporadisch. Echt niet te vergelijken met zijn hoofdrol uit de eerste film. Trap er niet in.

Captain Pervert schreef:

Is dat in deze film ook zo dan?

Ja, dat doen ze hier ook...

avatar van umbra
Wat een pover werkje is dit sech...kan een vette actiefilm zeker appreciëren, zelfs met een kutverhaal, gewoon BAM full speed action, maar deze had werkelijk niets om te vermaken...3/10 is nog gul.

avatar van Lakte
Dit is echt gewoon troep wat nooit gemaakt had mogen worden!! Jezus wat slecht, deel 1 was echt geweldig maar dit is echt poep.

Hoorde dat er ook nog een deel 3 komt! Benieuwd hoe slecht die dan wel niet zal worden.

avatar van Captain Pervert
Ik volg Stallone een beetje op social media. Hij is wel een geinige vent, vindt het leuk om zelf filmpjes te maken en te ouwehoeren met familie en vrienden.
Veel gezien en gehoord over Creed 2, maar nul (NUL) over deze film.
Dat zegt wel alles denk ik.

KillerPony 3000
Ik snap sowieso niet dat ze er een vervolg op maakten. Selpoint van Escape Plan was nu net dat de 2 grootste actie iconen ever lived, Sly en Arnie, (eindelijk) in een film als 2 volwaardige hoofdrolspelers naast elkaar speelden. Dat kunnen ze in geen enkel vervolg ook maar evenaren. Tenzij je er Arnie weer in zet, maar dan heb ik de 2 heren liever in weer iets anders. 1 ontsnappingsfilmpje is genoeg.

Sly, uitstekend acteur, die zelden een goede film heeft gemaakt.Misschien moet hij eens een ander genre doen.
Ik kan mij een film van hem herinneren die erg goed is,maar weet de titel niet meer...iets met kaarten???

avatar van Alexander1900
frans123 schreef:

Sly heeft hier een kleine rol: Shade (2003)

deel 1 was nog leuk, dit was TE.
Ik snapte er eerst niks meer van.

avatar van xxERWINxx
Waar ik deel 1 nog 4 sterren gaf, geef ik deze film 2.5 sterren.
Ik had me verheugd op weer een spectaculaire actiefilm zoals we gewend waren in het 1e deel, maar hij viel toch behoorlijk tegen.
Ik vond het een beetje ingewikkeld verhaal, de actie was matig en Stallone doet misschien maar 15 minuten mee in deze film, de film zelf duurt geen 101 minuten zoals op de hoes staat, maar duurt exact 85 minuten!
Het einde kon er nog wel mee door, maar had daar ook meer van verwacht.
Ik heb hem wel uitgekeken, maar een behoorlijke tegenvaller!

avatar van Captain Johnny Bravo
Een film die niet aan deel 1 kan tippen! Zoals wel vaker voorkomt. Deel één had beter acteerwerk, meer humor, onverwachte zaken, etc. Soms dacht ik in een slechte sciencefiction film te zitten.

Wel uitgekeken maar snel weer vergeten. Nooit meer als vervolg uitbrengen....... Dit doet afbreuk aan ESCAPE PLAN.

avatar van battlechip
wat een stelletje azijn pissers hier
heb trailer gezien niks mis mee
lekker domme aktiefilm

battlechip schreef:
wat een stelletje azijn pissers hier
heb trailer gezien niks mis mee
lekker domme aktiefilm

Inderdaad, met de trailer is niks mis

avatar van FunkStarr
Wow het gemiddelde en de reacties hier zeggen mij dat ik deze toch maar oversla, ik vind de trailer ook al niks. Jammer maar was ook wel te verwachten maar dat het schijnbaar 'zo' slecht is had ik dan ook weer niet verwacht. Ik vond vooral Schwarzenegger geweldig in het eerste deel.

avatar van snarfje5508
Geen woorden aan vuil maken. Baggerfilm, in alles zwak. Jammer dat Stallone op deze manier wel heel nadrukkelijk laat zien dat de jaren gaan tellen. Advies, skippen en snel door naar iets beters....

Je moet wel erg je best doen om Escape Plan 2 te vergallen, aangezien deel 1 echt een top film was, vind ik. Maar het is gelukt hoor, want n blamage dit deel! Hoe hebben ze dit zo slecht kunnen aanpakken? Nou is deel 2 wel vaker minder dan t eerste deel, maar wat een wereld van verschil hier zeg. Ik had er zóveel van verwacht en dan dit als resultaat! Bah, wat n teleurstelling. Werkelijk niks klopt: slecht camerawerk, slecht verhaal, totaal geen spanning, geen opbouw etc. En dat met n fatsoenlijk budget en nagenoeg de originele cast. Deze regisseur moet snel ander werk gaan zoeken.

avatar van Freespirit2
Door alle voorgaande berichten ben ik met huivering toch deel 2 gaan zien.
Ok...deel 1 was zeker beter! Ok....opa Stallone zal het even opknappen. Ok....ik heb zeker betere films gezien qua verhaal en beter acteer werk en ja erg overdreven allemaal. Zeker niet een goede opvolger maar toch heb ik me vermaakt en daar gaat het uit eindelijk toch om

Was deel 1 nog een zeer goede, spannende, actiefilm, dan is dit tweede deel wel het slechtste vervolg dat ik ooit heb gezien.
Dat Arnold Schwarzenegger er niet bij is zegt al veel, maar ook Stallone, is hier amper in beeld.
Er zit ook totaal geen spanning in, en het verhaal.... tja, is het wel een verhaal ??
Een prent om snel te vergeten, en men zal een serieus tandje moeten bij steken wil het derde deel wat worden...

Wat een flop, een jaren 90 filmpje uit 2018. Digitale tralies, knokpartijen en totaal geen verhaal. Slordig gefilmd. Ik kreeg soms het idee of ze niet wisten wat voor film ze aan het maken waten. Waar het verhaal in het eerste deel on gaat, is dat niet in deze film.

En echt??? Laserpistolen??? Anno 2018 het gaat echt nergens over.