Cobra (1986)

Actie / Thriller

geregisseerd door George P. Cosmatos
met Sylvester Stallone, Brigitte Nielsen en Reni Santoni

Een seriemoordenaar plaagt de stad, en een agent met de bijnaam Cobra is hem op het spoor. Cobra komt er achter dat de moordenaar eigenlijk een groep getrainde huurmoordenaars is, met banden met de politie. Om zijn missie te volbrengen zal hij in z'n eentje te werk moeten gaan.

avatar van Basto
bugels schreef:

Nog z'on opmerking hé ...en ik ga Chuck erbij halen!

Chuck is een schaap!

avatar van Ajax&Litmanen1
DDT schreef:

Als jij Cobra beter vind dan John Wick dan scheelt er toch wel iets met jou se

En als je zoals ik Cobra en John Wick beiden een magere 3 sterren hebt gegeven?

avatar van Left4Dead
Nou... ik denk dat de confrontaties allemaal wel klaar zijn.
Niet echt constructief meer voor een goed verloop.

avatar van Basto
Ajax&Litmanen1 schreef:

En als je zoals ik Cobra en John Wick beiden een magere 3 sterren hebt gegeven?

Dan moet je Cobra hoognodig herzien.