Rhinestone (1984)

geregisseerd door Bob Clark (I)
met Sylvester Stallone, Dolly Parton en Richard Farnsworth

Jake (Dolly Parton) sluit een weddenschap met haar manager dat ze Nick (Sylvester Stallone) kan transformeren in een heuse country ster. Als ze wint is ze van haar contract af, maar als ze verliest moet ze met haar manager naar bed.

neo (crew)
de enigste ''grote attractie'' is de decollete van parton.

avatar van petey
deze film zou met een waarschuwing moeten komen: het luisteren van deze film is schadelijk voor uw trommelvliezen.

avatar van Bandit
De zoveelste flop-film met Stallone.
Eén ster (voor Dolly).

cr_ix
Flopfilm... nee hoor... het mag dan een 'b'-film zijn, maar ik heb echt helemaal in een deuk gelegen... haha

avatar van Purmerend
Stallone had First blood en Rocky 1 tot en met 3 al achter de rug toen hij zijn vingers brandde aan deze muzikale lachfilm. Hij schreef het scenario ervan zelf en liet de regie over aan de indertijd redelijk gewilde Porky's-maker Clark. Het werd een mislukking. Dat moest toch aan de hand van het verhaal al wel te voorspellen zijn: bekende countryzangeres (Parton) pocht dat ze van iedere sloeber een succesnummer kan maken. Zelfs van taxichauffeur Nick (Stallone).

FisherKing
Dit is idd slechter dan slecht.

Snel mijn 1* aanpassen aan de 0.5* status.

avatar van J.Bell
Het sfeertje van deze film, en de leuke nummers kan ik absoluut waarderen, Dolly zingt weer fantastisch.
Ik kon er absoluut om lachen, de humor was funny, maar zo nu en dan wel een beetje over the top.

Deze film kreeg ik van mijn moeder mooi wat jaartjes terug uit een 5 gulden bak, bij de videotheek, ik heb hem nog steeds. Ik kijk hem bijna nooit, maar doe ik dat wel, dan om de leuke nummers, grappig om stallone te zien zingen zo. ( al gaat mijn voorkeur uit naar dolly)

Ik geef ***

avatar van Floris22
Over het algemeen ben ik wel fan van Stallone zijn films, maar deze is wel erg slecht. 1.0*

heay,
weten jullie ook waar die dvd verkrijgbaar is?

alvast bedankt.

kArIzMa_TuRk
haha Sylvester Stallone in een komedie film.
Lachen
slechte film **

avatar van J.Bell
J.Bell schreef:

Ik geef ***

Weer eens gekeken, en ik verhoog mijn stem naar 4... Ik kan het niet helpen, ik hou gewoon een klein beetje van deze film.

avatar van Grover
Ach wel vermakelijk in zijn soort. Eastwood had Every which way but loose en Stallone Rhinestone en Stop, or my mom will shoot.

avatar van jiesyboy
Best leuke film 0,5 of 1,0 is wel erg laag

avatar van m1chel
Ooooold McDonald had a farm, get down cow. Ik weet niet waarom mensen deze film zo slecht vonden, maar ik heb dubbel gelegen. Wat een leuke film was dit zeg.

avatar van eppo349
Geweldig! Het slechte acteren incl. het slechte zingen, maken dat deze film erg komisch is.

avatar van Grindhouse62
Heb deze toch wel amusante muzikale filmkomedie vanavond gekeken. Natuurlijk kan Stallone voor geen meter zingen en daarop is hij waarschijnlijk mede gecast. Er zaten aantal leuke scenes in waar ik best om moest lachen. Sylvester Stallone en Dolly Parton vind ik een leuke combinatie. Ze deden het leuk samen. Ik heb prima genoten van deze film. Een 3.0