Paradise Alley (1978)

geregisseerd door Sylvester Stallone
met Sylvester Stallone, Armand Assante en Lee Canalito

Drie niet al te snuggere broers van Italiaanse afkomst uit de New Yorkse woonkazerne-wijk, proberen in de jaren 1940-1950 aan de kost te komen.

Diesel
Het verhaal klinkt interessant maar de film heeft een hele slechte script en is vaak erg saai. Verder is Stallone ongeloofwaardig en de personages zijn erg oppervlakkig.

Had er meer van verwacht.

1.0/5.0

Stallone vertilt zich een beetje aan deze film die door een langdradig verhaal langzaam maar zeker instort.
Gemaakt ongetwijfeld met passie en gevoel.
Echter dit komt nooit naar buiten tijdens de film.
Helaas voor Stallone, Paradise Alley verzuipt in zichzelf.

aerts007
Lekker groezelige sfeer,een dikke ondergewaardeerde film!
1 van stallone's betere,nog maar te zwijgen van de Soundtrack!
Too Close To Paradise.

avatar van Lysander
Ik ben het met aerts007 eens ondergewaardeerd,wijnig mensen die hem ook kennen.

avatar van kArIzMa_Movie
Leuke film, met een interessant verhaal. Wedden om geld wie er sneller is, wedden om handjedrukken, en dan een boksgevecht organiseren. Geweldig. Ook bij deze ben ik aan een herkijkbeurt toe. 3,5*

crack1
Ondergewaardeerd drama, spijtig!

puckb96
Als ik het concept zie, lijkt het me een slechte film. Maar misschien komt dat ook omdat het er zeer oud uit ziet.

avatar van m1chel
Heerlijke sfeervolle film van Sly. Zwaar ondergewardeerd.

avatar van Beertje45
Is dit die film waarin de ietwat simpel van geest zijnde broer van Sly een bokser vertolkt?

avatar van FunkStarr
Grappig filmpje, maar niet een die ik nog eens ga herkijken. Verhaal is simpel, en er zitten ook een paar aardige scenes in, maar echt goed wil ik het niet noemen. Slecht is hij echter ook niet.

avatar van FunkStarr
Beertje45 schreef: