The Expendables 3 (2014)

Actie / Avontuur
126 minuten / 131 minuten (unrated cut)

geregisseerd door Patrick Hughes
met Sylvester Stallone, Jason Statham en Dolph Lundgren

Barney (Sylvester Stallone), Christmas (Jason Statham) en de rest van het team komen oog in oog te staan met Conrad Stonebanks (Mel Gibson), die jaren geleden samen met Barney de mede-oprichter was van 'The Expendables'. Stonebanks is later een meedogenloze wapenhandelaar geworden, waardoor Barney noodgedwongen werd om hem te moeten doden, tenminste dat dacht hij. Stonebanks, die aan de dood ontsnapte, heeft het plan opgevat om een einde te maken aan het team van The Expendables. Barney heeft echter hele andere plannen.

avatar van ILDIB
gewoon ouderwets geknal met oude knarren. niks mis mee. statham Kan niet acteren en rousy evenmin. knokken ook niet trouwens wordt door iedereen an gort geslagen in de mma.

avatar van Lovelyboy
Minste deel uit de Expendables reeks al is het alleen maar vanwege de switch qua cast omdat Sly het nodig vind de vijand met een nieuwe team tegemoet te treden en laat die groep nu gewoon niet interessant zijn. Vooral ook omdat juist de charme zit in die groep, oude bekende actiehelden, rood vlees eters, testosteron bommen, dat is juist wat de filmreeks maakt.

Gelukkig komen de oude helden toch opdraven om Sly uit de brand te helpen wanneer het met het nieuwe team niet loopt als gepland. Verder een film als gebruikelijk in de reeks, een bak geweld van heb ik jouw daar, niet erg geloofwaardig maar what the hell.

Inhoudsloze actiefilm, niets meer, niets minder...

Supernatural schreef:
weer een erg leuk deel.ik vind dit ook het leukste deel.leuke cast weer.weer genoten zoals de eerste keer in de bios.ja prima filmpje hoor.

Vandaag herzien,blijf bij mijn eerdere mening,al moet ik wel zeggen deel 1 is zeker net zo goed als dit deel.deel 2 is iets minder.heb in iedergeval weer genoten met herzien.dus toch iets andere mening.

avatar van FunkStarr
Toch niet zo heel slecht. Nieuwkomers Gibson, Banderas, Snipes en Ford maken er nog wat van. Stallone acteert waardeloos in deze maar het is hem vergeven.