• 8.523.249 stemmen

The Expendables 3 (2014)

Actie / Avontuur | 126 minuten / 131 minuten (unrated cut)
2,94 1.215 stemmen

Genre: Actie / Avontuur

Speelduur: 126 minuten / 131 minuten (unrated cut)

Geregisseerd door: Patrick Hughes

Met onder meer: Sylvester Stallone, Jason Statham en Dolph Lundgren

Releasedatum: 14 augustus 2014

Plot The Expendables 3

"New team. New attitude. New mission."

Barney (Sylvester Stallone), Christmas (Jason Statham) en de rest van het team komen oog in oog te staan met Conrad Stonebanks (Mel Gibson), die jaren geleden samen met Barney de mede-oprichter was van 'The Expendables'. Stonebanks is later een meedogenloze wapenhandelaar geworden, waardoor Barney noodgedwongen werd om hem te moeten doden, tenminste dat dacht hij. Stonebanks, die aan de dood ontsnapte, heeft het plan opgevat om een einde te maken aan het team van The Expendables. Barney heeft echter hele andere plannen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van ILDIB

ILDIB

gewoon ouderwets geknal met oude knarren. niks mis mee. statham Kan niet acteren en rousy evenmin. knokken ook niet trouwens wordt door iedereen an gort geslagen in de mma.

avatar van Lovelyboy

Lovelyboy

• 1937 berichten

Minste deel uit de Expendables reeks al is het alleen maar vanwege de switch qua cast omdat Sly het nodig vind de vijand met een nieuwe team tegemoet te treden en laat die groep nu gewoon niet interessant zijn. Vooral ook omdat juist de charme zit in die groep, oude bekende actiehelden, rood vlees eters, testosteron bommen, dat is juist wat de filmreeks maakt.

Gelukkig komen de oude helden toch opdraven om Sly uit de brand te helpen wanneer het met het nieuwe team niet loopt als gepland. Verder een film als gebruikelijk in de reeks, een bak geweld van heb ik jouw daar, niet erg geloofwaardig maar what the hell.

Inhoudsloze actiefilm, niets meer, niets minder...

avatar van Supernatural

Supernatural

Supernatural schreef:

weer een erg leuk deel.ik vind dit ook het leukste deel.leuke cast weer.weer genoten zoals de eerste keer in de bios.ja prima filmpje hoor.

Vandaag herzien,blijf bij mijn eerdere mening,al moet ik wel zeggen deel 1 is zeker net zo goed als dit deel.deel 2 is iets minder.heb in iedergeval weer genoten met herzien.dus toch iets andere mening.

avatar van FunkStarr

FunkStarr

Toch niet zo heel slecht. Nieuwkomers Gibson, Banderas, Snipes en Ford maken er nog wat van. Stallone acteert waardeloos in deze maar het is hem vergeven.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Grappig - meestal merk ik het direct als er een PG-13 rating in het spel is maar hier was me dat totaal niet opgevallen. En ik had misschien daarom ook helemaal geen probleem met deze film, die ik eigenlijk even leuk vond als de vorige delen.

Het gedoe met de nieuwe jonge leden duurde gelukkig niet té lang, ik moest grijnzen om de dialogen tussen Stallone en Statham en de oneliners van Arnie, en toch wel hard gelachen om Antonio Banderas. Fijn ook om Snipes weer te zien.

Ontzettend leuk! 4,0*

avatar van knusse stoel

knusse stoel

Ook voor deze film trek ik een 7 uit de "hoge hoed van beoordelingen".

De film verveelde niet, er zat voldoende actie in en ook de soms wat flauwe humor ontbrak niet in deze derde van "The Expendables".

Als een film daaraan voldoet, het geheel uit kunnen kijken zonder het idee te hebben van tijdverspilling, kan deze bij mij rekenen op minimaal een 7.

Jammer dat het verhaal ietsje simpel is en de diepgang vermijd. Leuk voor na een drukke dag?

avatar van Mr-Mcmovie

Mr-Mcmovie

The Expandables 3

Was weer tijd voor een 3de kijkbeurt voor dit 3de deel van wel een zeer zeer leuke, en coole franchise waar we allemaal als kind van droomde voor een simpel actie filmpje met al onze grote actie sterren in één film!

We kregen ook hier de geweldige quotes uit heleboel stoere films van één van deze heren in weer dat zelfde luchtig jasje zoals de vorige twee films.

Wesley Snipes heeft hier zijn stempel mogen zetten als ware expendable actie ster (wat zeker niet kon achterwegen kon blijven) die gast behoorde in mijn ogen al zeker tot een expendable voor deze film; met films als/ Passenger 57, Drop Zone, Demolition Man, en Money Train.

Ook Banderas, en Gibson mochten er aan geloven, wat zeker ook de moment was na fils als: lethal weapon, Blood father, Payback; Bird on a Wire, en voor Banderas: Desperado, Assassins, en later al die B-flm actie filmpjes met zijn kop in de hoofdrol

Ik was aangenaam verrast met na deze te zien, en op het web opgemerkt te hebben dat de opnamens voor een vierde deel van start zijn gegaan, maar alleen hopen op nog veel actie sterren die expandables mogen worden want er zijn nog genoeg mensen die dat zeker ook zijn in mijn ogen, en geen fifty cent zoals imdb aangeeft

Misschien is er een plekje voor Frank Grillo, Jackie Chan, Uko Awais.

avatar van mrklm

mrklm

Barney Ross [Sylvester Stallone] besluit zijn oude team op te heffen na een confrontatie met aartsrivaal Stonebanks [Mel Gibson] waarbij Hale Caesar [Terry Crews] zwaargewond raakt. Met hulp van Bonaparte [Kelsey Grammar] stelt Barney een nieuw team samen dat bestaat uit hongerige nieuwelingen, waaronder een hyperactieve (en vrij irritante) Antonio Bandeeras als Galgo. Het lijkt een poging om een jonger publiek aan te spreken, maar de nieuwe gezichten kunnen uiteraard niet tippen aan de oude rotten. Stallone was één van de drie schrijvers die volkomen ten onrechte dachten dat het verstandig zou zijn om een meer serieuze, soms melodramatische benadering te kiezen. Met de actie zit het gelukkig best snor.

avatar van frans123

frans123

bass-9 schreef:

Aan je zinsbouw te zien dat gelukt zou moeten zijn. Als je te zeggen niet zoveel inhoudelijk over de film hebt, reageren dan misschien niet?

Jouw syntaxis rammelt ook nogal...zelfde school??