No Place to Hide (1970)

Alternatieve titel: Rebel

Actie / Thriller

geregisseerd door Robert Allen Schnitzer
met Sylvester Stallone, Anthony Page en Rebecca Grimes

In New York, aan het eind van de jaren '60, maakt een politiek georiënteerde groep studenten plannen om bommen te plaatsen in de kantoren van bedrijven die samenwerken met dictators uit Latijns-Amerika. Maar wanneer zij een bekende terrorist en explosievenexpert contracteren, komt de FBI hen op het spoor.

avatar van Purmerend
Deze onbekende film Sylvester Stallone is binnenkort te huur onder de titel Rebel.

avatar van Mug
Mug
En Stallone had dit lichaam trouwens nog niet in 1970, een nogal misleidende cover waarop Stallone er meer uitziet na zijn Rambo periode. In deze film hoefde hij blijkbaar niet geheel uit z'n kleren zoals in zijn debuut de soft-core erotische The Party at Kitty and Stud's.

avatar van speedy23
Nog nooit gezien en ik heb deze dan nog in bezit. Een Franstalige versie. Jammer, want zo zal ik hem nooit bekijken.

avatar van Jashfan
Het is een zeer aparte film van Stallone,
die zeer zeldzaam was in Nederland,
ik heb deze op vhs liggen met Engelse audio
en NL subs,deze film kwam vrij kort na
zijn soft pono film uit,In Nederland is deze
film beter bekend als Rebel.
Inner tijd dat deze film uit kwam was Stallone rond de
24 jaar.Ik heb ooit van iemand gehoord dat er ook een
andere versie van is namelijk andere camrea punten,
en deze titel zou luiden Terroristen maar hiervan is bitter
weinig bekend,ik heb een boekje van Videoland ooit
gekocht met de titel Sylvester Stallone zijn leven zijn film's
daar achterin staat een aantal titels van Sly in ook de zoegenaamde
Terrorist,maar tot heden heb ik hem niet gevonden.
Toch geef ik deze film 3 sterren.

avatar van BlueJudaskiss
Heb erg veel moeite moeten doen om 'm uit te zitten! 1*

avatar van dutchtuga
Nu uit op DVD onder de titel Rebel.

avatar van Floris22
Mja, nogal saai. Alleen de laatste 5 minuten kunnen nog enigszins boeien. Meer valt er niet over te zeggen. 1.5*

Ik heb deze film op Maandag 13 Augustus dat is vandaag bij de Free Record Shop gekocht en het vreemde is Shade een andere film van Stallone kost 3 euro en Rebel kost 7 euro heel vreemd terwijl Shade ook nog een 10 keer beter is.

Maar ik geef deze film een -2.5-

avatar van Alexander1900
Kijkt prima weg voor een Stallone film. Houd er wel rekening mee dat deze film uit 1970 komt. Dit is zijn tweede film en is hier nog een jonkie, namelijk 24 jaar...